کد خبر : 1743222 | 22 اسفند 1399 ساعت 20:52 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

پورقاز در نقش فرشته نجات نیازمند

سپاهان در شرایطی مس را دو بر یک شکست داد که در ثانیه های پایانی بازی می توانست گل مساوی را دریافت کند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

پورقاز در نقش فرشته نجات نیازمند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد مس در روزی که در برابر سپاهان ارایه گر بازی خوبی بود می توانست با ضربه مهرداد آوخ به گل دوم و تساوی دست پیدا کنداما عزت پورقاز در حالی که توپ از پیام نیازمند رد شده بود از روی خط دروازه توپ را برگشت داد تا آه از نهاد مسی ها بلند شود. این یک موقعیت خوب بود.

 

برای اینکه مس بازی را به تساوی بکشاند همان طور که پیش از سوت پایان بازی توسط داور با ضربه مهدی کیانی بازی را به تساوی و وقت اضافه کشاند. مهرداد آوخ توپ را به خوبی از بالای سر پیام نیازمند به سمت دروازه هدایت کرد اما عزت پورقاز در لحظه آخر با ضربه سر توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و بعد از دفع توپ خودش وارد دروازه شد.

 

در نهایت سپاهان در یک بازی سخت و نفس گیر مس رفسنجان را دو بر یک شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد. باید به این نکته هم اشاره کرد سپاهان در بازی های اخیر در فاز دفاعی به تیم بهتری به نسبت هفته های ابتدایی تبدیل شده است. این تیم در 13 هفته ابتدایی 17 گل از حریفان در لیگ برتر خورده بود اما بعد از انتقاد محرم نوید کیا نسبت به این موضوع و البته تغییراتی که در خط دفاعی تیمش ایجاد کرد شرایط تیم سپاهان در فاز دفاعی بهتر شد تا جایی که هم اکنون با پرسپولیس هم امتیاز و مدعی قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها