کد خبر : 1743247 | 22 اسفند 1399 ساعت 21:53 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ نامعلوم بازگشت دخیا؛

با وجود انتقادات؛ هندرسون همچنان حافظ دروازه یونایتد

داوید دخیا، دروازه بان شماره یک منچستریونایتد، برای به دنیا آمدن اولین فرزندش به اسپانیا بازگشته بود و مشخص نیست که در چه تاریخی مجددا به شیاطین سرخ ملحق خواهد شد.

با وجود انتقادات؛ هندرسون همچنان حافظ دروازه یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دین هندرسون در غیاب دخیا در دیدار روز یکشنبه یونایتد برابر وستهام نیز درون دروازه این تیم خواهد ایستاد. حتی اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از تاریخ دقیق بازگشت دخیا به ترکیب یونایتد اطلاعی ندارد.

دروازه بان شماره یک منچستریونایتد از اسپاینا به انگلیس برگشته و اکنون در خانه خود در منچستر در قرنطینه به سر می برد. در غیاب دخیا، هندرسون در سه بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت و به نظر می رسد که دروازه بان اسپانیایی چهارمین غیبت خود را در دیدار برابر وستهام تجربه خواهد کرد.

 

سولسشر پیش از این فاش کرده بود که دخیا پس از به دنیا آمدن دخترش اکنون به انگلیس بازگشته اما حتی او هم نمی دانست که با توجه به قواتنین سفت و سخت قرنطینه، دخیا در چه تاریخی در اختیار یونایتد قرار خواهد گرفت.

طبق قوانین مسافرانی که از دیگر کشورها پا به خاک انگلیس می گذارند باید 14 روز خود را قرنطینه کنند. البته اگر مسافران از کشورهایی مثل اسپانیا که در مناطق قرمز از نظر شیوع بیماری کرونا، واقع نشده اند به انگلیس پرواز کنند، می توانند با منفی شدن تست‌شان، مدت قرنطینه خود را به پنج روز کاهش دهند.

 

1581601

 

سولسشر گفت: "او به منچستر بازگشته است. در حال حاضر خودش را قرنطینه کرده است. دوست داریم یکشنبه بازی کند اما به نظرم بعید است. من واقعا نمی دانم که او دقیقا کی به انگلیس برگشته و مطمئن نیستم که دوشنبه به جمع ما اضافه می شود یا سه شنبه.

فکر می کنم قانون این است که او باید در خانه بماند. او به هر حال با ما تمرین نکرده است. قانون برای زمانی که برای مسابقه دادن به کشور دیگری سفر کنی، متفاوت است به همین دلیل او از زمانی که به انگلیس بازگشته با ما تمرین نکرده است."

 

1581602

 

در دسترس نبودن دخیا به این معنا است که هندرسون برای شانزدهمین بار در ترکیب منچستریونایتد قرار خواهد گرفت. او ر این فصل مشغول رقابت با دخیا برای پوشین پیراهن شماره یک یونایتد بوده و از زمانی که دخیا به اسپاینا سفر کرد، موفق شد دو بار در لیگ برتر کلین شیت کند.

 

هر چند هندرسون با دریافت گل در آخرین ثانیه های بازی برابر میلان در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، باعث شد که شیاطین سرخ برد را با تساوی عوض کنند و مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت.

دیدگاه‌ها