کد خبر : 1743250 | 22 اسفند 1399 ساعت 22:00 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: باید در ۹۰ دقیقه برنده می‌شدیم

هافبک سپاهان معتقد است توانایی کسب پیروزی مقابل مس در ۹۰ دقیقه را داشتند.

حسینی: باید در ۹۰ دقیقه برنده می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی درباره برتری سپاهان مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خدا را بابت این برد شکر می‌کنم. به تمام عوامل باشگاه و هواداران تبریک می‌گویم؛ ان‌شاالله بردها ادامه‌دار باشد و جام قهرمانی را به آنها هدیه کنیم.

 

او ادامه داد: یک تیم با کیفیت، خوب و منسجم در دفاع و حمله را شکست دادیم؛ تیمی که آقای ربیعی ساخته، همه را به دردسر می‌اندازد و برای این برد خوشحال هستیم. می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده شویم و حق ما هم برد بود ولی خودمان یک مقدار کارمان را سخت کردیم و استرس کشیدیم، اما در دقایق آخر پیروزی خوبی به دست آوردیم.

 

هافبک سپاهان در خصوص عقب‌نشینی تیمش و حملات زیاد مس عنوان کرد: وقتی می‌گویم یک تیم با کیفیت را بردیم، بخاطر همین مسائل است. از همان ابتدای بازی مس نشان داد آنالیز خوبی داشته و همین موضوع کارمان را سخت کرد ولی ما طبق برنامه به گل رسیدیم و خوب هم پیش رفتیم.

 

حسینی اضافه کرد: طبیعی بود عقب بکشیم چون پیش افتادیم، در خانه بازی می‌کردیم و جام حذفی بود. مس هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بازیکنان خوبی داشتند. فشار زیادی روی دروازه ما آوردند و بچه‌های ما هم تحلیل رفته بودند، اما با این وجود می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده شویم.

دیدگاه‌ها