کد خبر : 1743263 | 22 اسفند 1399 ساعت 22:03 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسین خانی: تغییر داور ذهنیت ایجاد می کند

سرمربی مس نوین کرمان با اعتراض به برنامه ریزی فدراسیون، گفت نمی داند چرا باید تیمش ظرف 38 روز 10 بار به میدان برود.

حسین خانی: تغییر داور ذهنیت ایجاد می کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس نوین کرمان که در دسته دوم حضور دارد، امروز در زمین خود با 3 گل مغلوب پرسپولیس شد و از دور رقابت ها کنار رفت. فرزاد حسین خانی سرمربی مسی ها پس از شکست مقابل سرخپوشان پایتخت گفت: به تیم خوب پرسپولیس برای پیروزی تبریک می‌ گویم. برنامه هایی زیادی برای این بازی داشتیم اما گلی که در دقیقه 38 دریافت کردیم برنامه‌های مان را به هم ریخت و نتوانستیم سراغ برنامه‌های دیگرمان برویم.


وی افزود: اختلاف سطح کیفی بازیکنان نتیجه را رقم زد. با این وجود از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و طبق شرح وظایفی که برای آنها تعریف کرده بودیم تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شان به کار گرفتند. شرایط برابر نبود و به همین دلیل از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.


سرمربی تیم مس نوین کرمان گفت: نمی‌دانم چگونه فدراسیون برنامه‌ریزی کرده که تیم لیگ دویی مس نوین ظرف 38 روز 10 بازی انجام داده است. امکانات تیم لیگ دویی برای این امر فراهم نیست. یک اتفاق دیگر هم قبل بازی رخ داد که چندان نمی‌خواهم به آن بپردازم اما چنین موضوعی روی ذهنیت بازیکنان، کادرفنی و مسئولان باشگاه تاثیر می‌گذارد. مگر می‌شود 48 ساعت قبل از شروع بازی داور را عوض کنند؟


حسین‌خانی با اعتراض به داور مسابقه و تغییر قاضی بازی گفت: دلیل تغییر داور چه بود؟ روی دو صحنه وحشتناک به داور اعتراض داریم. یک صحنه آفساید و اعلام یک خطا پشت 18 قدم به سود تیم حریف جزو صحنه‌هایی هستند که به آن اعتراض داریم. تغییر داور ذهنیت ایجاد می‌کند اما با تمام این تفاسیر به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم. 


وی درباره تعریف حمید مطهری از سبک بازی مس نوین نیز گفت: شرح وظایف بازیکنان‌مان در فاز دفاعی و حمله را تعریف کرده بودیم. هرچند کادرفنی حریف بچه‌های ما را مورد محبت قرار داده اند اما خودمان هم 70-60 درصد از بازیکنان راضی هستیم. اگر آنها مقداری احساس مسئولیت شان بیشتر بود می‌توانستیم بازی زیباتری انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها