کد خبر : 1743332 | 23 اسفند 1399 ساعت 12:06 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم جلوی سایپا خوب بازی می کنیم 

بیگی: توانی برای پنالتی زدن نداشتم ولی ...

بازیکن نساجی می گوید ساکت الهامی با تراکتور قهرمان شده و نیازی به تعریف کسی ندارد.

بیگی: توانی برای پنالتی زدن نداشتم ولی ... 

به گزارش ورزش سه،نساجی مازندران که مدتها تحت فشار بود موفق شد در بازی اول جام حذفی در ضربات پنالتی سایپا را شکست دهد و هواداران حاضر در ورزشگاه را خوشحال کند سعید بیگی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود سایپا جزو جوان ترین تیم های لیگ است ، در جام حذفی هم از ترکیبی بسیار جوان که  دونده و جنگنده بودند استفاده کردند و بازی کمی پیچیده و سخت شد و به وقت اضافه کشید. خدا را شکر که در ضربات پنالتی توانستیم برنده بازی باشیم.


این بازیکن در خصوص این که چه حسی داشت مقابل تیم سابقش سایپا به  میدان رفت  ادامه داد: انگیزه خاص خودم را داشتم.سایپا یکی از تیم‌های بازیکن ساز فوتبال ایران است و من هم  یک سالی که در خدمت این تیم بودم و مقابلشان انگیزه داشتم. انشالله در بازی برگشت لیگ که روز بیست و هفتم با همین تیم است بتوانیم با اعتماد به نفس بیشتری مقابلشان کار کنیم و برنده بازی باشیم.


این بازیکن در مورد گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند گفت: واقعیتش قرار نبود من پنالتی بزنم. مربی ها از من در مورد پنالتی زدن پرسیدند و گفتم آنقدر در آن ۱۲۰ دقیقه خسته شدیم که من توانی برای زدن ضربه پنالتی  ندارم ولی به جایی رسید که پنالتی ششم را من زدم  و لطف خدا بود که این گل شد و بردیم   و کمی فشار از روی ما  برداشته شد.


بازیکن نساجی در مورد مربی جدیدشان ساکت الهامی گفت: آقای الهامی  از نظر فنی نیاز به تایید بنده ندارد و پارسال با تراکتور قهرمان جام حذفی شد و در تیم‌های بزرگ مربیگری کرده است و از روزی که به تیم ما آمد جو را به نوعی پیش بردند که همه همدل باشند. خدا را شکر جواب داد و نتیجه اش را در اولین بازی که آمد دیدیم و امیدوارم که این موضوع تداوم داشته باشد تا این سیزده بازی پیش رو که برای ما حکم فینال را دارند نتایج قابل قبولی بگیریم.

دیدگاه‌ها