کد خبر : 1743333 | 23 اسفند 1399 ساعت 12:08 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

جینی واینالدوم:

امیدوارم درخشش محمد صلاح تداوم داشته باشد

جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول به تمجید از محمد صلاح پرداخت.

امیدوارم درخشش محمد صلاح تداوم داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در این فصل و خصوصا در لیگ برتر عملکرد درخشانی نداشته و قادر به تکرار موفقیت های فصل قبل خود نبوده است. اما محمد صلاح با زدن 17 گل در صدر جدول بهترین گلزنان فصل لیگ برتر قرار داشته و از شانس قابل توجهی برای دریافت جایزه کفش طلا برخوردار است. جینی واینالدوم ابراز امیدواری کرد این روند تا پایان فصل نیز ادامه یافته و محمد صلاح همچنان در گلزنی برای لیورپول موفق عمل کند.

 

1581717


جینی واینالدوم گفت: "عملکرد محمد صلاح تا اینجای فصل که شگفت انگیز بوده است. من امیدوارم محمد صلاح  در ادامه فصل نیز همین روند را تکرار کرده و موفق به باز کردن دروازه حریفان شود، زیرا اینگونه کسب پیروزی برای لیورپول آسان تر خواهد بود. نمایش محمد صلاح  در این فصل درخشان بوده و او همیشه در تلاش برای گلزنی و قرار دادن خود در موقعیت است و به نظر من عملکرد این بازیکن شگفت انگیز بوده است.


محمد صلاح تا اینجا موفق به زدن 25 گل در فصل جاری بوده که کارنامه ای فوق العاده محسوب می شود. متاسفانه در این فصل لیورپول قادر به استفاده از همه موقعیت های گلزنی خود نبوده است. البته همین که فرصت گلزنی ایجاد کنید به شما حس خوبی می دهد، اما گاهی اوقات ناامید کننده است که شما موقعیت های خود را تبدیل به گل نمی کنید.

دیدگاه‌ها