کد خبر : 1743337 | 23 اسفند 1399 ساعت 12:26 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

جزییات حادثه اتوبوسی برای تیم محسن بنگر

حادثه سرنگونی اتوبوس حامل تیم شهرداری نوشهر با درگذشت یکی از اعضای جوان این تیم شوک بزرگی را شکل داد.

جزییات حادثه اتوبوسی برای تیم محسن بنگر

به گزارش “ورزش سه”، محسن بنگر، مدافع اسبق پرسپولیس که در اولین تجربه رسمی سرمربیگری خود به دنبال آماده سازی تیم شهرداری نوشهر و بازگشت این تیم به سطح بالاتر فوتبال بود، در شرایطی که خود را مهیای حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم می‌کند که اردوی آماده‌سازی خود را از هفته گذشته در تهران دنبال می‌کرد.

 
بنگر که امیدوار بود این تیم در شروع دوباره بتواند با آمادگی مطلوبی وارد مسابقات شود، دیدار با تیم‌های سایپا، بادران و عقاب و همچنین پیکان را در نظر گرفته بود که البته بازی آخر برگزار نشد و آنها با سه بازی تدارکاتی و تمرینات آماده سازی فشرده به برنامه آماده سازی خود پایان دادند تا آماده جدال‌های مرحله دوم که اواخر اسفند استارت می‌خورد بشوند.

 

در شرایطی که این تیم قصد داشت روز گذشته با هماهنگی لازم و با دو دستگاه اتوبوس راهی مازندران شود، یکی از اتوبوس‌ها دچار سانحه واژگونی و سقوط شد که منجر به فوت یکی از اعضای تیم شد.

علی ناصریان مهاجم ۱۹ ساله که با پیراهن شماره ۱۱ قرار بود به عنوان یکی از استعدادهای کشف شده توسط بنگر در این فصل در جنگ برای صعود تلاش کند، متاسفانه در این سانحه جان خود را از دست داد و درگذشت.

 

1579606

 

میثم حسینی، مدافع اسبق استقلال و پرسپولیس نیز که یکی از اعضای فنی تیم شهرداری نوشهر محسوب می‌شود، در این سانحه در کنار ۱۸ عضو دیگر با مصدومیت سختی مواجه شده و اکنون در بیمارستانی در کرج تحت مداوا قرار دارند.

 

ورزش سه درگذشت ناصریان را به خانواده وی تسلیت گفته و برای دیگر اعضای این تیم آرزوی سلامت دارد.

دیدگاه‌ها