کد خبر : 1743345 | 23 اسفند 1399 ساعت 12:46 | 56K بازدید | 4 دیدگاه

پروازهای موفق سیاوش در آسمان شهر قدس

سامورایی استقلال، هر روز بهتر از دیروز (عکس)

مدافع بلندقامت و 29 ساله استقلال توانست نمایش خوبی در برابر خط حمله پیکان داشته باشد و یکی از بهترین‌های آبی‌های پایتخت در جدال با شاگردان مهدی تارتار بود.

به گزارش "ورزش سه" سیاوش یزدانی که تا پیش از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال در شانزده بازی ابتدایی لیگ بیستم، چهار حضور فیکس و یک حضور تعویضی را تجربه کرده بود، حالا با نظر مجیدی به مدافع فیکس ترکیب استقلال تبدیل شده و نمایش خوبی را هم از خود نشان داده است؛ او در بازی با فولاد مامور مهار پریرا بود که به خوبی مهاجم فولادی‌ها را از جریان بازی خارج کرد.


 و در تقابل با پیکان هم مدافع بلندقامت آبی‌ها به خوبی توانست بازیکنان بلندقامت پیکان را مهار کند و اجازه سرزنی را به آن‌ها روی ارسال‌های بلند نادر محمدی با پرتاب اوت ندهد؛ سیاوش یزدانی با نمایش خوبی که در جدال حذفی داشت حالا جایگاه خود در ترکیب آبی‌ها را تثبیت کرده و توانسته چالش جالبی میان مدافع آبی‌پوش برای همراهی‌اش در ترکیب استقلال ایجاد کند.


یزدانی در دو بازی گذشته در کنار دانشگر دفاع میانی استقلال را شکل داده که با توجه به غیبت دانشگر در تقابل ماشین‌سازی و با نظر فرهاد مجیدی، عارف غلامی یا حسین مرادمند در کنار سیاوش یزدانی حضور خواهند داشت و دفاع استقلال را شکل می‌دهند.

 

 

دیدگاه‌ها