کد خبر : 1743373 | 23 اسفند 1399 ساعت 14:41 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت ما و نساجی در لیگ مهم‌تر است؛

علیاری: فقط می‌گویم خدا را شکر مصدوم نشدیم

مهاجم سایپا معتقد است برتری در لیگ برتر ارزش بیشتری از رقابت در جام حذفی با نساجی دارد.

علیاری: فقط می‌گویم خدا را شکر مصدوم نشدیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید علیاری درباره دیدار نساجی و سایپا اظهار کرد: بازی خوبی بود، اما شرایطش با سایر مسابقات فرق داشت چون زمین چمن مصنوعی اجازه نمی‌داد نمایش خوب و همیشگی خودمان را داشته باشیم، اما با این وجود موقعیت‌های ما بهتر از حریف بود.

او ادامه داد: واقعا بدشانس هستیم و یک سری اتفاقات فوتبالی به شانس برمی‌گردد. توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، اما آنها خیلی راحت کارشان را انجام می‌دهند. خودم هم شاید بخاطر تمرکز کم در یک صحنه، شوت را با اختلاف کم از دروازه تبدیل به گل نکردم.

مهاجم سایپا یادآور شد: زمین قائم‌شهر خیلی سفت بود و درصد آسیب دیدگی بازیکنان ما را بالا می‌برد، اما خدا را شکر پا به پای آنها جنگیدیم. پنالتی هم همیشه می‌گویند ۵۰-۵۰ است ولی باز هم می‌توانستیم برنده باشیم؛ با وجود اینکه ما زودتر پنالتی را خراب کردیم ولی قسمت این بود در جام حذفی نمانیم.

 

علیاری با اشاره به تقابل دوباره در لیگ برتر مقابل نساجی عنوان کرد: بازی حذفی تجربه خیلی خوبی برای ما بود چون یک هفته زودتر به قائم‌شهر رفتیم و در آن زمین بازی کردیم و شرایط دستمان آمد. به نظرم مسابقه تدارکاتی خیلی خوبی بود چون لیگ برتر برای ما اهمیت بالاتری دارد. امیدوارم در مسابقه هفته آخر جبران کنیم و به پیروزی برسیم. خیلی بدشانس بودیم، اما خدا را شکر فوتبال خوبی ارائه دادیم و مصدوم نشدیم.

دیدگاه‌ها