کد خبر : 1743384 | 23 اسفند 1399 ساعت 14:38 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش گاتزتا دلو اسپورت

بازگشت ایکاردی به سری آ؛ 3 گزینه احتمالی مائوریتو

مائورو ایکاردی به احتمال زیاد فصل بعد به فوتبال ایتالیا باز خواهد گشت.

بازگشت ایکاردی به سری آ؛ 3 گزینه احتمالی مائوریتو

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2019 بود که مائورو ایکاردی به شکلی تلخ از اینتر جدا شد و به پی اس جی پیوست. قرارداد او قرضی با بند خرید دائمی بود که در نهایت تا 2024 قطعی شد.

 

 

1345207

 

 

ایکاردی در اوج اختلاف با آنتونیو کونته و سران اینتر بود که فید نراتزوری را زد و سال های خاطره انگیزش در اینتر به دست فراموشی سپرده شد.

فصل گذشته او 20 گل برای پی اس جی زد ولی شرایط در فصل جاری متفاوت بوده است. یکی دو مصدومیت بد و نیز درخشش مویزه کین باعث شده تا ایکاردی درخشش گذشته را نشان ندهد. او تاکنون تنها شش گل برای پاریسی ها زده و هرچند مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید پی اس جی به وی در دو بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بارسا میدان داد ولی نتوانست کار چندان خاصی انجام دهد.

در بازی برگشت در پارک دو پرنس البته مائوریتو توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد.

 

 

1546137

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، در صورتی که پی اس جی قرارداد کین را دائمی کند و نیز بازیکنانی چون لیونل مسی یا رونالدو را به خدمت بگیرد، ایکاردی به نوعی قربانی خواهد شد. با حضور نیمار، امباپه، کین، دی ماریا، رونالدو یا مسی، طبعا جایی برای ایکاردی نخواهد بود.

در این صورت ستاره آرژانتینی ترجیح می دهد به فوتبال ایتالیا برگردد. بازگشت به اینتر تحت هیچ شرایطی محتمل نیست ولی سه باشگاه رم؛ میلان و یوونتوس خواهان جذب وی هستند.

یوونتوس از دو سال پیش مشتاقه به جذب ایکاردی است و میلان هم ایکاردی را بهترین جانشین برای زلاتان می دانند. انتقال به هر کدام از این دو باشگاه، بدون شک باعث خشم هواداران اینتر نیز خواهد شد. پیوستن به رم اما مشکلی برای ایکاردی ایجاد نخواهد کرد و او در فضایی بدون تنش می تواند به فوتبالش ادامه دهد. ایکاردی به سری آ بر می گردد؟

دیدگاه‌ها