کد خبر : 1743403 | 23 اسفند 1399 ساعت 16:11 | 42.7K بازدید | 3 دیدگاه

گلزنی پس از اولین حضور ثابت؛

جلال ملوان مثل جلال پرسپولیس؛ با شمایل جدید (عکس)

جلال رافخایی که به تازگی به میادین بازگشته، روز گذشته در جریان پیروزی ملوانان مقابل شاگردان فرشاد پیوس، نقشی تاثیرگذار ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 12 ام اسفندماه 1399 بود که جلال رافخایی در جریان پیروزی یک بر صفر شاگردان مازیار زارع با ظاهری جدید برای ملوان به میدان رفت تا پس از سه چهار سال دوری از فوتبال، بار دیگر در مستطیل سبز رویت شود؛ اینبار دیگر نه با شماره 10 که با شماره 28.


رافخایی که 12 بار هم برای تیم ملی به میدان رفته و 2 بار گلزنی کرده، بیشتر دوران حرفه ای خود را با پیراهن آبی و سفید ملوان در لیگ برتر سپری کرده و یکی از بازیکنان این تیم به شمار می رود که نامش از ذهن علاقمندان به فوتبال و به خصوص هواداران تیفوسی ملوان پاک نخواهد شد.


این مهاجم ریزنقش که قدرت تمام کنندگی بالایی هم در زمین و هم در نبردهای هوایی در سال های اوج خود داشت، سابقه بازی در باشگاه هایی نظیر ماشین سازی و ذوب آهن را نیز دارد و خونه به خونه (رایکای فعلی) آخرین تیمی بود که کاپیتان ملوان بندرانزلی در آن دیده شد.

 

1581802

 

1581801

 

1581800

جلال رافخایی که با موهای بلند، بدن ترکه‌ای و شماره 10 به یاد اهالی فوتبال می آید، این روزها با همان فیزیک قدیمی دیده می شود ولی موهایش را تقریبا تراشیده و شماره جدید را برای خود انتخاب کرده است.

 

این بازیکن حالا پس از چند سال دوری بازگشته و روز گذشته در جریان پیروزی 2 بر 1 ملوان بندرانزلی مقابل ویستاتوربین زننده گل اول بازی در دقیقه 13 بود و در پایان شاگردان مازیار زارع به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی راه پیدا کردند.


جلال رافخایی که از تیم های پایه ملوان رشد کرده، مدتی نیز با جلال حسینی دیگر بازیکن این باشگاه همبازی بوده و حالا دوباره بازگشته تا شاید کمکی باش برای برآورده شدن مهم ترین آرزوی این روزهای هواداران ملوان؛ یعنی بازگشت به لیگ برتر.

دیدگاه‌ها