کد خبر : 1743417 | 23 اسفند 1399 ساعت 18:01 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

تئو هرناندز:

زلاتان به من گفت با 90 کیلو وزن کجا می روی؟

اضافه وزن مدافع چپ فرانسوی میلان باعث عصبانیت زلاتان ابراهیموویچ شده بود.

زلاتان به من گفت با 90 کیلو وزن کجا می روی؟

به گزارش "ورزش سه"، حضور زلاتان ابراهیموویچ در میلان باعث شده تا این تیم از وجود یک رهبر بزرگ در درون و بیرون میدان بهره‌مند شود. زلاتان هم در کنار تیم عملکرد همه را بهبود بخشیده و هم به بازیکنان جوان توصیه‌هایی راهگشا انجام می‌دهد. تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی میلان هم با بیان این مسئله گفته زلاتان به او هم غر می‌زند و هم نصحیت می‌کند.

 

 

1494385

 

 

 تئو هرناندز 23 ساله که این فصل در 33 بازی از رقابت‌های مختلف میلان را همراهی کرده و یکی از مهره‌های کلیدی استفانو پیولی در کورس قهرمانی سری آ ایتالیا بوده است، می‌گوید اضافه وزنی که پس از تعطیلات پیدا کرده بود، از زیرچشمان هم‌تیمی سوئدی‌اش پنهان نمانده بود.

مدافع فرانسوی میلان در گفت‌وگو با هفته‌نامه «اسپورت ویک» از نشریه گاتزتا دلو اسپورت گفت:« زلاتان به ما شجاعت داد. او به ما توصیه‌های زیادی می‌کند و حتی گاهی اوقات سرزنش‌مان می‌کند، اما همیشه در ما ایجاد انگیزه می‌کند.

 

 

1581127

 

 

وقتی از تعطیلات به میلان بازگشتم، ایبرا به من گفت که با این 90 کیلو وزن کجا می‌روی؟ واقعیت این است که من کمی چاق شده بودم با این حال او به من گفت که چقدر قوی هستم و باید با سختکوشی بهترین مدافع در پست خودم شوم. ما در میلان همه از زلاتان پیروی می‌کنیم.»

 

دیدگاه‌ها