کد خبر : 1743428 | 23 اسفند 1399 ساعت 17:37 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت 4- داماش پارسه 0؛ پنالتی بازی برزیلی!

صنعت نفت آبادان برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار دشواری در پیش نداشت.

صنعت نفت 4- داماش پارسه 0؛ پنالتی بازی برزیلی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 15:30 میزبان تیم داماش پارسه تهران بود و موفق شد با شکست این تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

 

ترکیب صنعت نفت آبادان:

 

فرزین گروسیان، محمد طبیبی، محمد اهل شاخه، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر، طالب ریکانی، امید حامدی فر، حسین ساکی، امید خالقی، محمد حنفی اوجبلاغ، محمد رضا غبیشاوی

 

ترکیب داماش پارسه تهران:

حسن عرب حلوائی، سینا یدالهی فرد، محمد امین سلطانی، علی بلاغی خاتون، عباس قربانپور، مصطفی محمدی، مهدی قلیچ خانی، حسین بابایی، هادی نجف زاده، علیرضا ملکی، رضا احمدپور

 

 

داماش پارسه تهران که در لیگ دسته سوم حضور دارد در مرحله اول جام حذفی فصل جاری وحدت البرز را شکست داد. در مرحله دوم 1-2 از سد سوهان محمد قم گذشت و در مرحله شوم 2-1 سردار بوکان را شکست داد تا حریف صنعت نفت در مرحله یک شانزدهم نهایی شود.

 

شاگردان اکبر پورموسوی که طبق گفته این مربی در نشست خبری پیش از بازی با نفرات کامل در این دیدار حضور یافته بودند، کار دشواری برای پیروی نداشتند و موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهند.

 

این دیدار تا دقیقه 45 گلی نداشت اما رضا خالقی فر در سومین دقیقه از وقت های اضافه گل اول صنعت نفت را به ثمر رساند. در نیمه دوم و نفتی ها دو بار صاحب پنالتی شدند که یک پنالتی را زهیوی گل کرد و یک پنالتی را هم طالبی ریکانی وارد دروازه حریف کرد. به این ترتیب شاگردان پورموسوی با گل های رضا خالقی‌فر(3+45)، طالب ریکانی(62-پنالتی) و رحیم زهیوی(67 و 79- پنالتی) برای صنعت نفت حریف دسته سومی شان را شکست داده و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شدند.

 

گفتنی است که حسن عرب دروازه بان تیم پارسه در دقیقه 78 بازی با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

دیدگاه‌ها