کد خبر : 1743431 | 23 اسفند 1399 ساعت 17:55 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیدز ۰-۰ چلسی؛ بیلسا ترمز آبی ها و توخل را کشید

دو تیم لیدز یونایتد و چلسی به تساوی بدون گل دست یافتند.

لیدز ۰-۰ چلسی؛ بیلسا ترمز آبی ها و توخل را کشید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان لیدز یونایتد بود که در پایان این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

دو اتفاق مهم در دقیقه 7 مسابقه رخ داد. ابتدا کای هاورتز می توانست در دهانه دروازه گلزنی کند اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان لیدز مهار شد. چند ثانیه بعد این لیدز بود که موفق شد دروازه چلسی را باز کند اما کمک‌داور پرچم زد تا این گل مردود اعلام شود.

 

 

1581842

 

 

در دقیقه 10 اشتباه عجیب مدافعان لیدزیونایتد می‌توانست باعث شود که آنها یک گل به خودی را به ثبت برسانند اما توپ با خوش خوش شانسی آنها به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 15 این لیدز یونایتد بود که تیر دروازه چلسی را لرزاند. ضربه کالوین فیلیپس با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی بدون گل دنبال شود.

 

 

1581847

 

1581843

 

 

در ادامه نیمه اول حملات دو تیم بی‌اثر بود تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

در نخستین دقایق نیمه دوم کای هاورتز تا آستانه باز کردن دروازه لیدز پیش رفت اما ضربه محکم این بازیکن توسط دروازه بان حریف به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 62 بن چیلول حرکت خوبی از جناح چپ ترتیب داد اما ضربه بیرون پای او در مصافی تقریبا تک به تک با دروازه لستر به بیرون رفت.

 

 

1581844

 

 

در دقیقه 77 این بار لیدزیونایتد بود که می توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه بازیکن این تیم در دهانه دروازه توسط ریس جیمز به کرنر فرستاد شد.

 

در ادامه نیز چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نهایتاً بازی با همان تساوی بدون گل خاتمه یافت تا امتیازات تقسیم شده باشد.

دیدگاه‌ها