کد خبر : 1743437 | 23 اسفند 1399 ساعت 18:21 | 69.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسی با من خوب نبود؛ نتوانستیم ارتباط بگیریم

ادر سارابیا دستیار سابق کیکه ستین در بارسلونا از رابطه نه چندان خوب لیونل مسی با آنها صجبت کرد.

مسی با من خوب نبود؛ نتوانستیم ارتباط بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، ادر سارابیا یک نیم فصل کمک مربی بارسلونا بود و البته تنش هایی را نیز باعث شد. او دستیار کیکه ستین بود که روی نیمکت جوش و خروش زیادی داشت و از فریاد زدن بر سر بازیکنان بزرگ بارسا ابایی نداشت. اتفاقی که در ال کلاسیکوی برگشت فصل گذشته برای او حواشی زیادی ایجاد کرد. او بر سر آنتوان گریزمان بارها فریاد کشید و او را به خاطر فرصت سوزی هایش مواخذه می کرد.

در آن مقطع لیونل مسی در وقت های استراحت میان بازی ترجیح می داد در بحث های تاکتیکی ستین و سارابیا شرکت نکند و مشخص بود که او کادر فنی بارسا را قبول ندارد.

 

 

1581770

 

 

سارابیا که اکنون سرمربی تیم اف سی آندورا تیم تحت مالکیت جرارد پیکه است، در مورد رابطه اش با مسی به ال پائیس گفت:« واقعیت این است که مسی با ما خوب نبود و نتوانستیم ارتباط برقرار کنیم. ما نتوانستیم بهترین بازی ها را از مسی بگریم چون ارتباط لازم بین ما برقرار نشد. مسی از لحاظ روحی اصلا شرایط خوبی نداشت و برای اینکه بهترین بازی هایش را انجام دهد، نیاز به ذهنی بی دغدغه و روحیه ای بالا دارد. در دوران ما شرایط مسی اینطور نبود.»

 

سارابیا در مورد مشکلاتش با بازیکنان در رختکن گفت:« اینطور نیست که من در میان بازیکنان بارسا برای خودم دشمن تراشی کرده باشم. درست است که مربی پر حرارتی هستم و گاهی هیجان بر من غلبه می کند ولی وقتی مربی آندورا شدم، خیلی از بازیکنان بارسا برایم پیام تبریک فرستادند.»

 

 

1581774

 

 

شکست 8-2 بارسا از بایرن:« همانطور که ویسنته دل بوسکه می گوید، در هر شکستی می تواند منفعتی برای تان باشد. باید بگویم که از آن باخت سنگین، درس های خوبی به عنوان مربی گرفتم که به کارم خواهد آمد. بارسلونا در آن مقطع تیمی برای فتح لیگ قهرمانان نبود و از هر جهت پایین تر از سطح بایرن بودیم.»

 

دیدگاه‌ها