کد خبر : 1743449 | 23 اسفند 1399 ساعت 18:50 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی نساجی استرس نگرفته بود!(عکس)

نساجی پس از گلزنی در سه ضربه پنالتی مقابل سایپا می‌توانست کار را تمام کند که این اتفاق تا پنالتی یازدهم نیفتاد.

وقتی نساجی استرس نگرفته بود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی دیدار جام حذفی مقابل سایپا را با پیروزی پشت سر گذاشت که در پنالتی یازدهم تکلیف برتری آنها مشخص شد؛ در حالی که می‌توانستند در چهارمین ضربه پنالتی برتری خود را قطعی کنند.

 

دو پنالتی اول نساجی توسط حامد شیری و حسن نجفی تبدیل به گل شد و سایپا هم پس از گلزنی مهرداد عبدی در ضربه اول پنالتی، دومین پنالتی را توسط محمدصادق بارانی از دست داد تا شرایط نساجی بهتر شود.

 

سجاد آقایی، مهاجم استقلال که به‌عنوان بازیکن قرضی در نساجی حضور دارد، سومین ضربه پنالتی تیمش را هم به خوبی و با فریب دروازه‌بان سایپا تبدیل به گل کرد ولی پس از آن حسین مالکی یک پنالتی دیگر شاگردان صادقی را از دست داد تا نساجی در آستانه برتری قرار بگیرد.

 

1581875

 

آقایی در شرایطی سومین بازی پیاپی خود برای نساجی را انجام داد و پنالتی حساس تیمش برابر سایپا را تبدیل به گل کرد که امیدوار است شرایط متفاوتی نسبت به استقلال را در این تیم تجربه کند و زیر نظر ساکت الهامی در خط حمله نساجی بدرخشد و روزهای خوبی تجربه کند.

 

الهامی پنج سال قبل در نساجی از محمد نادری که پیش از آن تعویضی بود، در سمت چپ زمین استفاده کرد تا این بازیکن با خودنمایی بیشتر در لیگ یک به فوتبال ایران معرفی شود و حالا سجاد آقایی این فرصت را دارد تا با همین مربی برای قائم‌شهری‌ها مثمر ثمر ظاهر شود.

 

البته نساجی پس از گلزنی آقایی و هدر رفتن پنالتی سوم سایپا می‌توانست کار را تمام کنند، اما از دست رفتن پنالتی توسط علی آل‌کثیر و بعد اکبر صادقی موجب شد تا پنالتی‌های تک برنده را مشخص کند.

دیدگاه‌ها