کد خبر : 1743451 | 23 اسفند 1399 ساعت 19:00 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

توماس توخل: ناامیدیم و این نشانه خوبی است

توماس توخل، سرمربی چلسی از عملکرد تیمش مقابل لیدز یونایتد رضایت دارد.

توماس توخل: ناامیدیم و این نشانه خوبی است

به گزارش "ورش سه"، عصر امروز آبی های لندن در خانه لیدز یونایتد با تساوی بدون گل متوقف شده و دو امتیاز مهم را در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست دادند. توماس توخل، سرمربی آلمانی و جوان چلسی مدعی شد بازیکنان این تیم از کسب تساوی راضی نیستند و این نشانه خوبی براای آینده است.

 

توماس توخل گفت: "به طور کلی من از عملکرد چلسی رضایت دارد. در زمینی مانند این استادیوم و در مقابل تیمی مانند لیدز که فشار زیادی به تیم حریف وارد می کند، موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و به طور کلی من از عملکرد راضی هستم. اما ما می خواستیم پیروز شویم، بازیکنانم بعد از کسب تساوی ناامید شده اند و این نشانه خوبی است.

 

1581881

 

ما موقعیت کافی برای گلزنی داشتیم. بازی خوبی ارائه دادیم، اما گاهی اوقات گل زدن سخت می شود. همیشه اینطور نیست که شما به هدف خود برسید و ما باید به سختی کار کرده و در محوطه جریمه حریفان دقیق تر باشیم.

 

مین استادیوم لیدز از شرایط مساعدی برخوردار نبود و این نیز خودش یک فاکتور مهم هنگام فوتبال بازی کردن است. در 20 دقیقه پایانی نیز در مقابل دروازه لیدز فرصت طلب نبودیم و باید این نقیصه را برطرف کنیم.

 

گاهی اوقات شما تغییرات زیادی ایجاد می کنید گاهی اوقات نه. بعد از دیدار مقابل منچستریونایتد تغییرات زیادی نداشتیم و در ادامه می خواستیم به بچه ها پاداش دهیم تا در مقابل اورتون با آمادگی وارد میدن شویم. امروز از ترکیب آخرین بازی خارج از خانه در لیورپول فقط دو نفر در زمین حضور داشتند. ما یک تیم قدرتمند داریم، بازیکنان باید بازی کرده و احساس کنند شما به آنها اعتماد دارید. لحظاتی فرا می رسد که نیاز به تغییرات فراوان احساس نمی شود."

دیدگاه‌ها