کد خبر : 1743457 | 23 اسفند 1399 ساعت 19:25 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: وقت آن است که ثبات مان را نشان دهیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید این تیم باید با پیروزی در مسابقه دوشنبه شب برابر ولورهمپتون ثبات خود را نشان دهد.

کلوپ: وقت آن است که ثبات مان را نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته های اخیر هرگز اوضاع خوبی را در لیگ برتر انگلیس تجربه نکرده و تا رتبه هشتم جدول پایین آمده است؛ موضوعی که باعث شده حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

لیورپول دوشنبه شب در دیداری دشوار و از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان ولورهمپتون خواهد بود. یورگن کلوپ پیش از این بازی گفت: "فکر می کنم وقت آن رسیده که ثبات مان را نشان دهیم؛ از نظر عملکردی که ارائه می دهیم و البته به لحاظ مسائل دفاعی.

 

 

1581886

 

 

نونو اسپریتو فصل عجیب و در عین حال فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. او برای مدت زمانی طولانی خیمنز را از دست داد که بازیکنی بدون جایگزین است. قطعاً کار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت."

 

بن دیویس از زمان پیوستن به لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی حتی یک دقیقه نیز در ترکیب این تیم به میدان نرفته است. یورگن کلوپ در این‌باره نیز گفت: " بن دیویس باید با تیم هماهنگ شود و این کاملا واضح است. بسیاری از بازیکنان به لیورپول آمدند که شاید معروف ترین نمونه آن اندی رابرتسون بود که یک نیم‌فصل طول کشید تا به شرایط عادی برسد. دیویس واقعاً بازیکن خوبی است اما باید به شرایط بازی در اینجا عادت کند."

 

 

1581887

دیدگاه‌ها