کد خبر : 1743461 | 23 اسفند 1399 ساعت 19:55 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

وردربرمن ۱-۳ بایرن؛ سه امتیاز برای تثبیت صدرنشینی

بایرن مونیخ با ارائه یک نمایش خوب موفق شد وردربرمن را با نتیجه 3-1شکست دهد.

وردربرمن ۱-۳ بایرن؛ سه امتیاز برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ امروز در چهارچوب هفته بیست و پنجم مهمان وردربرمن بود که در نهایت این جدال با نتیجه 3-1  به سود مهمان خاتمه یافت.

 

در دقیقه 6 بایرن مونیخ اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد؛ جایی که سرژ گنابری ضربه قدرتمندی را روانه دروازه وردربرمن کرد اما شوت او با اختلافی نسبتاً کم به بالای دروازه رفت.

 

در دقیقه 22 حملات بایرن مونیخ نتیجه داد. ارسال کرنر بایرنی ها بعد از سایش با سر توماس مولر به لئون گورتزکا رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر تمام کننده دروازه وردربرمن را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1581895

 

 

حملات بایرن مونیخ بعد از گل اول نیز ادامه داشت تا اینکه آنها در دقیقه 35 یک بار دیگر دروازه حریف خود را باز کردند. حرکت فوق‌العاده باواریایی‌ها با پاس توماس مولر به سرژ گنابری همراه بود و این بازیکن نیز ضربه نهایی را به ثمر رساند تا نتیجه 2-0 شود.

 

در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد اما گل دیگری وارد دروازه ها نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود شاگردان هانسی فلیک تمام شود.

 

 

1581901

 

 

در دقیقه 54 ارسال کینگزلی کومان به روی دروازه روی سر رابرت لواندوفسکی فرود آمد اما ضربه عالی این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 57 باز هم این ستاره لهستانی بایرن مونیخ بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت. ضربه اول رابرت لواندوفسکی به شکل فوق العاده توسط دروازه بان وردربرمن دفع شد. توپ برگشتی دوباره در اختیار لواندوفسکی قرار گرفت و این بار ضربه او بعد از واکنش پاولنکا با برخورد به تیر دروازه دور شد.

 

 

1581898

 

 

در دقیقه 66 باز هم واکنش استثنایی دروازه بان وردربرمن روی ضربه سر رابرت لواندوفسکی مانع از این شد که ستاره لهستانی گلزنی کند اما چند ثانیه بعد او روی کرنر ارسالی بالاخره در مقابل دروازه خالی گلزنی کرد تا کار 3-0 شود.

 

بعد از به ثمر رساندن گل هم عطش لواندوفسکی فروکش نکرد و او در دقیقه 78 می توانست بازهم دروازه وردربرمن را باز کند اما دوباره با بدشانسی روبرو شد.

 

 

1581897

 

 

در دقیقه 85 وردربرمن یکی از گل‌ها را جبران کرد. راشیتسکا با دروازه بایرن تک به تک شد اما ضربه او توسط مانوئل نویر مهار شد. با این حال توپ برگشتی جلوی دروازه خالی به فولکروگ رسید و او هم گلزنی کرد تا نتیجه 3-1 شود.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا بازی با همان نتیجه 3-1 به سود شاگردان هانسی فلیک تمام شود و بایرنی‌ها همچنان صدر جدول را حفظ کرده باشند.

دیدگاه‌ها