کد خبر : 1743463 | 23 اسفند 1399 ساعت 19:58 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین مورینیو و کاشف امباپه؛ گزینه‌های الهلال

باشگاه الهلال پس از جدایی لوچسکیو سرمربی سابقش، قصد دارد سکان هدایت خود را به یکی از دو گزینه مطرح اروپایی بسپارد.

جانشین مورینیو و کاشف امباپه؛ گزینه‌های  الهلال

به گزارش "وزرش سه"، رازافان لوچسکیو سرمربی الهلال که موفق شد سه گانه بزرگ لیگ حرفه ای، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را برای آبی های ریاض به دست آورد، به دلیل کسب نتایج ضعیف، از سمت خود برکنار شد.


پس از برکناری لوچسکیو، مدیران الهلال هدایت تیمشان را به روجریو میکال سپردند و اتفاقا این مربی نتایج خوبی با الهلال کسب کرد و با کسب 4 پیروزی در 5 بازی گذشته، اختلاف امتیازی خود با الشباب را جبران کرده و حتی به صدرجدول رده بندی لیگ حرفه ای عربستان صعود کند.


با این وجود، مدیران الهلال به دنبال این هستند تا یک مربی مطرح اروپایی را برای هدایت تیمشان به خدمت بگیرند. مبارک الشهری خبرنگار عربستانی فاش کرد که باشگاه الهلال در حال مذاکره با دو سرمربی مطرح اروپایی است. گزینه نخست، آندره ویلاش بواش سرمربی سابق چلسی و پورتو بوده که به جانشین مورینیو ملقب شده است.


ویلاش بواش که هدایت تیم های تاتنهام، زنیت و شانگهای را نیز در کارنامه دارد، پس از اینکه در ماه گذشته میلادی قراردادش را با مارسی فسخ کرد، اکنون بدون تیم است و الهلالی ها به دنبال این هستند تا او را به عربستان بیاورند.


لئوناردو ژاردیم دیگر گزینه مدنظر الهلالی هاست. او نیز از زمان ترک موناکو در دسامبر 2019 بدون تیم است. او در فصل 2016-2017 توانست موناکو را به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه برساند و کیلیان امباپه در آن مقطع بود که توسط ژاردیم به فوتبال جهان معرفی شد و خیلی ها او را کاشف ستاره حال حاضر فوتبال جهان می دانند.

دیدگاه‌ها