کد خبر : 1743474 | 23 اسفند 1399 ساعت 20:43 | 52.4K بازدید | 2 دیدگاه

کار سخت برهانی برای قهرمانی استقلال

امیدهای استقلال هر چند امروز موفق به شکست حریف خود شدند ولی کار سختی برای قهرمانی دارند.

کار سخت برهانی برای قهرمانی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه لیگ امیدهای استان تهران امروز در هفته شانزدهم برگزار شد که تیم استقلال صدرنشین مسابقات در یک بازی پر از کارت زرد و قرمز توانست تیم اسپات الوند را 3 بر یک شکست بدهد و با 36 امتیاز صدرنشین امیدهای تهران باقی بماند. تیم دوم جدول بادران تهران است که به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار دارد.


در این بازی پرحاشیه که در ورزشگاه شهید کشوری تهران برگزار شد 6 بازیکن و 2 مربی اسپات کارت زرد گرفتند و دو بازیکن این تیم هم با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شدند. در تیم استقلال نیز 4 بازیکن و یک مربی کارت زرد گرفتند.


بادران دیگر تیم مدعی قهرمانی نیز امروز موفق شد با یک گل از سد امید هوادار بگذرد تا رقابت شانه به شانه دو تیم برای کسب قهرمانی ادامه داشته باشد. هم اکنون استقلال و بادران هر دو 36 امتیازی هستند ولی حریف آسان بادرانی ها در هفته پایانی، قهرمانی آبی پوشان را در خطر قرار داده است.


شاگردان برهانی که هفته گذشت با کسب یک تساوی نیز می توانستند امید اول قهرمانی باشند به همین تیم بادران باختند و حالا باید در هفته پایانی در شرایطی به مصاف سایپا رده چهارمی بروند که آنها امروز با نتیجه 7 بر صفر از سد نفت ایرانیان گذشتند.


از سوی دیگر بادران باید در هفته پایانی به مصاف تیم قعر جدولی اتحاد سالار برود که تنها 4 امتیاز کسب کرده و امروز نیز با نتیجه 11 بر صفر مغلوب پیکان شد.


با توجه به اینکه استقلال با تفاضل گل +23 در صدر ایستاده و تفاضل گل بادران نیز +15 است، انتظار می رود نتیجه عجیب و شاید دورقمی در دیدار بادران و اتحاد سالار رخ دهد و شاگردان برهانی باید با اختلاف گل زیاد از سد سایپا عبور کنند که کار سختی به نظر می رسد.


به هر حال تنها یک هفته از رقابت های لیگ برتر امیدهای تهران باقی مانده و تفاضل گل، تکلیف تیم قهرمان را مشخص می کند. استقلالی ها باید امیدوار باشند که اتحاد سالار گل های کمتری از بادران دریافت کند و خودشان نیز موفق به شکست سایپا بشوند.

دیدگاه‌ها