کد خبر : 1743480 | 23 اسفند 1399 ساعت 21:01 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی و هشدار به میلان درباره بازی حساس فردا شب

استفانو پیولی سرمربی میلان ناپولی راه یکی از بهترین تیم های حال حاضر سری آ می داند.

پیولی و هشدار به میلان درباره بازی حساس فردا شب

به گزارش "ورزش سه"، جذاب ترین بازی این هفته فوتبال ایتالیا فردا شب بین دو تیم میلان و ناپولی برگزار خواهد شد. میلان که مدتها در صدر جدول قرار داشت چند هفته ایست پایین‌تر از تیم همشهری یعنی اینتر در رده دوم حضور دارد و برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی مقابل تیم جنارو گتوزو نیاز مبرم دارد.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از بازی فردا مقابل ناپولی گفت: " ناپولی فوتبال خوبی بازی می کند. آنها تیمی با کیفیت و متحد هستند. این یک بازی پیچیده است زیرا ناپولی یکی از بهترین تیم های سری آ است. این یک فرصت مهم در برابر حریف قدرتمندی است که همیشه برای ما مشکل ایجاد می کند.

 

 

1576809

 

 

من گروهی از بازیکنان را تمرین می دهم که بسیار مسئولیت پذیر و دارای کیفیت هستند و همیشه می توان روی آنها حساب کرد. اگر ما به صورت تیمی بازی و همکاری کنیم می توانیم قوی تر شویم. سخت کوشی و اعتقاد به توانایی های ما دستورالعمل موفقیت در اینجا است. یک لغزش نمی تواند به ما اجازه دهد تیمی را که شگفتی ساز سال 2020 بود فراموش کنیم. ما فقط باید برخی شرایط را بررسی کنیم و از قدرت بیشتری برخوردار شویم.

 

پیولی درباره زلاتان ابراهیموویچ: " ایبرا چراغ درخشان ماست اما در میلان همه چیز میلان فقط به سبک فوتبال ما بستگی دارد.  رهبران زیادی در اینجا وجود دارند زیرا ما هویت و شیوه بازی دقیق داریم. "

 

 

1578106

دیدگاه‌ها