کد خبر : 1743484 | 23 اسفند 1399 ساعت 21:35 | 47.7K بازدید | 4 دیدگاه

کاسانو:

شک کردن به کریستیانو رونالدو دیوانگی است

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، از کریستیانو رونالدو در برابر انتقادات دفاع کرد.

شک کردن به کریستیانو رونالدو دیوانگی است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در سال 2018 کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به خدمت گرفت تا با کمک این فوق ستاره پرتغالی به حسرت چندین ساله خود در لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد اما طی فصول گذشته این تیم حتی به مراحل پایانی این رقابت‌ها هم نرسیده است. از طرفی شکست اخیر بیانکونری مقابل پورتو باعث شده که انتقادات از کریستیانو رونالدو به اوج خود برسد اما حالا آنتونیو کاسانو به دفاع از این بازیکن پرداخته است.

 

آنتونیو کاسانو گفت: "با مزه است که می بینم افراد خاصی به کریستیانو رونالدو که پنج دوره توپ طلا و پنج جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده شک می کنند؛ کسی که بیش از هر فرد دیگری در تاریخ گل به ثمر رسانده است. رونالدو و یوونتوس در اینجا دو چیز متفاوت هستند.  رونالدو پادشاه لیگ قهرمانان است. یووه 26 سال شکست خورده است.

 

 

1581632

 

 

این به خاطر زیدان، رونالدو، ایگواین یا هر کس دیگری نبوده نیست. یوونتوس وضعیت باشگاه های بزرگ اروپایی مانند بایرن مونیخ، لیورپول و حتی میلان را ندارد."

 

کاسانو در ادامه گفت: " یووه همیشه در ایتالیا پیروز خواهد شد زیرا آنها دارای قدرت اقتصادی هستند. آنها دارای سبکی هستند که می‌توانند تا ماه فوریه به پیروزی‌های با اختلاف یک گل برسند اما در اروپا همواره شکست می خورند. ما حتی به جایی رسیده ایم که به رونالدو شک داریم.  این دیوانگی است. این باشگاه رونالدو را به خدمت گرفت و می تواند مسی، مارادونا و بهترین های تاریخ را به خدمت بگیرد اما اگر آنها را از بازیکنان با شخصیت و جهانی تشکیل نشوند باید 26 سال دیگر صبر کنند.
از این بازیکنان، به غیر از جیجی بوفون و رونالدو چه کسی تیم قهرمان لیگ قهرمانان یا جام جهانی شده است؟هیچ کس!"

 

 

1581626

دیدگاه‌ها