کد خبر : 1743487 | 23 اسفند 1399 ساعت 21:42 | 44.9K بازدید | 2 دیدگاه

قصد ندارم وارد این مسائل شوم:

واکنش متفاوت زیدان به صحنه مشکوک راموس

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید تیمش را به صبوری در میدان دعوت کرد.

واکنش متفاوت زیدان به صحنه مشکوک راموس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که فاصله زیادی با شکست خوردن نداشت، با دو گل دقایق پایانی کریم بنزما موفق به کسب پیروزی شیرینی برابر الچه شد. زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد صحنه مشکوک روی سرخیو راموس و همچنین تغییر سیستم در بازی های اخیر این تیم صحبت کرده است.

 

زین الدین زیدان گفت: از روش جدید در گذشته نیز در مقابل تیم هایی که عقب تر دفاع می کردند استفاده کرده بودیم. در ادامه از سیستم 3-5-2 بهره برده و در پایان هم برنده شدیم. ما موقعیت های دیگری نیز برای گلزنی داشتیم و سیستم بازی رئال مادرید تغییر زیادی نداشته است.

 

1579825

 

الچه تیمی است که خیلی خوب دفاع کرده و بازیکنان این تیم در میدان خیلی تلاش می کند. وقتی حریف همه راه ها می بندد شرایط برای همه تیم ها دشوار می شود و این ما هستیم که باید راه حلی پیدا کنیم. در پایان نیمه اول موقعیت هایی داشتیم. وقتی ریتم خودمان را پیدا کرده و با صبوری در میدان حاضر می شویم اتفاقات مثبتی رخ می دهد.

 

بدون اینکه دیوانه وار بازی کنیم با باور و اعتقاد بیشتری به خودمان در میدان حضور یابیم. ما نباید در ادامه فصل امتیازات زیادی را از دست بدهیم، 12 مسابقه باقی مانده است و ما به کارمان ادامه خواهیم داد.

 

عدم اعلام پنالتی روی سرخیو راموس؟ من قصد ندارم وارد این مسائل شوم. داور کار خود را انجام می دهد و حالا نیز همه چیز به پایان رسیده است. به نظر ما می رسید اتفاقی که در جریان این مسابقه رخ داد، اما داور تصمیم دیگری داشت و حالا نیز همه چیز تمام شده و حرف دیگری برای گفتن ندارم."

دیدگاه‌ها