کد خبر : 1743498 | 23 اسفند 1399 ساعت 22:54 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند در شب پیروزی بدشانس بود (عکس)

دورتموند در خانه خود موفق شد با دو گل هرتا برلین را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که اخیرا در لیگ قهرمانان با برتری مقابل سویا راهی دور یک چهارم نهایی شده بود، امشب نیز علیرغم بدشانسی های فراوان و دو باز زدن توپ به دیرک دروازه توانست با دو گل هرتا برلین را مغلوب کند.

 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 18 و با ضربه تماشایی مارکو رویس از پشت محوطه می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال مارکو رویس بود که ارلینگ هالند صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه هرتا برلین نیافت. در دقیقه 33 جود بلینگهام از مرکز محوطه برای باز کردن دروازه هرتا اقدام کرد، اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شده و موقعیت چندانی ایجاد نشد تا در نهایت دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

اما دورتموند در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل رسید. روی پاس مارکو رویس، جولیان برانت از پشت محوطه و با یک ضربه دقیق پای راست موفق به باز کردن دروازه هرتا برلین شد.

 

در ادامه دورتموند باز هم صاحب توپ و میدان بود و در دقایق پایانی و روی ضربه جیووانی رینا در دو قدمی دروازه می توانست به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه این بازیکن به دیرک برخورد کرد. اما در دقیقه 91 یوسوفا موکوکو از زاویه ای بسته گل دوم دورتموند را نیز به ثمر رساند تا در نهایت این تیم با دو گل هرتا را مغلوب بکند.

 

1581960

 

1581961

 

1581959

 

1581958

دیدگاه‌ها