کد خبر : 1743507 | 24 اسفند 1399 ساعت 01:28 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولام 0-3 سیتی: سه امتیاز در 15 دقیقه طوفانی

منچسترسیتی با پیروزی 3-0 در خانه فولام، فاصله در صدر جدول را به 17 امتیاز افزایش داد.

فولام 0-3 سیتی: سه امتیاز در 15 دقیقه طوفانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در دیدار امشب نتوانستند در نیمه اول دروازه حریف را باز کنند اما در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم سه بار به گل رسیدند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند. به این ترتیب با دو بازی بیشتر نسبت به منچستریونایتد، فاصله در صدر جدول را به 17 امتیاز افزایش دادند.

بازی با برتری سیتی آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. برتری سیتی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 18، روی پاس ژوائو کانسلو، فران تورس صاحب موقعیت شد اما ضربه او را آرئولا دفع کرد.

 

1581972

 

در ادامه باز هم این سیتی بود که ابتکار عمل را در دست داشت و در دقیقه 26، روی ضربه کرنر بنجامین مندی، باز هم تورس صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم، بازی متعادل‌تر می شد و بازیکنان فولام هم حملاتی روی دروازه سیتی داشتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

اما نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان 15 دقیقه ابتدایی، سه بار دروازه فولام را باز کرد. ابتدا در دقیقه 47 بود که روی یک ضربه آزاد از سمت چپ، ارسال بلند کانسلو مقابل دروازه به جان استونز رسید و او هم با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کرد.

در ادامه بازیکنان فولام به دنبال این بودند که با در دست گرفتن توپ و میدان، به گل تساوی برسند اما روی یک اشتباه در خط دفاعی، در دقیقه 56 گل تساوی را دریافت کردند. تلاش اندرسن برای دفع توپ پشت محوطه جریمه فولام با برخورد آن به کاوالیرو همراه شد و توپ درون محوطه جریمه به ژسوس رسید. این مهاجم برزیلی هم بعد از پشت سر گذاشتن آرئولا، به راحتی دروازه را باز کرد.

 

1581973

 

تنها 4 دقیقه بعد، سیتی به گل سوم رسید. این بار آدارابیویو در تلاش برای متوقف کردن فران تورس، او را درون محوطه جریمه سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. سرخیو آگوئرو پشت ضربه قرار گرفت و علی‌رغم تشخیص درست آرئولا، دروازه را باز کرد.

 

1581974

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید اما بازیکنان این تیم توان ایجاد موقعیت روی دروازه سیتی را نداشتند. در مقابل بازیکنان سیتی هم تمایل چندانی برای زدن گل های بعدی نداشتند.

در دقایق پایانی فشار حملات فولام بیشتر شد و در دقیقه 83، روی پاس میتروویچ، این اونوما بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع لاپورت، مانع باز شدن دروازه سیتی شد. چهار دقیقه بعد روی پاس آنگیسا، این بار خود میتروویچ در موقعیت مناسب قرار گرفتت اما باز هم لاپورت دروازه تیمش را نجات داد و در نهایت بازی با همان سه گل به سود سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها