کد خبر : 1743515 | 24 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

پس از پیروزی برابر فولام؛

گواردیولا: همه 11 بازیکن ما فوق العاده بودند

شاگردان پپ گواردیولا شب گذشته موفق شدند با نتیجه 3-0 فولام را در خانه شکست دهند.

گواردیولا: همه 11 بازیکن ما فوق العاده بودند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته با گل های جان استونز، گابریل ژسوس و سرخیو آگوئرو فولام را شکست داد اما این پیروزی بسیار بیشتر از سه امتیاز باری گواردیولا و شاگردانش اهمیت داشت.

با نزدیک شدن به پایان فصل پیروزی در غرب لندن را برای منچسترسیتی می توان لحظه ای سرنوشت ساز خواند. با وجودی که آبی ها در هفته های اخیر از بهترین فرم خود دور بوده اند و حتی طعم شکست را نیز برابر منچستریونایتد چشیدند، اما با تنها سه بازی مانده تا تعطیلات مربوط به بازی های ملی، سیتی تنها نیاز به شش پیروزی دیگر در لیگ برتر دارد تا قهرمانی خود را جشن بگیرد.

 

1581984

 

سیتی که در این بازی با تغییرات گسترده به میدان رفته بود در پایان شاهد گلزنی سرخیو آگوئرو پس از 417 روز نیز بود که در دقیقه 60 بازی گل سوم سیتیزن ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

پپ گواردیولا پس از بازی گفت: "در کل بازی خیلی خوب بود آن هم در یک استادیوم بسیار بسیار سخت. آنها در حالی به اینجا آمدند که هفته گذشته در آنفیلد پیروز شده بودند و همیشه هم قادر به خلق موقعیت هستند.

ما خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و در نیمه اول بسیار خوب ظاهر شدیم. البته نمی شود انکار کرد که ما اولین گل را در اولین دقیقه از نیمه دوم با ضربه جان استونز زدیم و بعد از دقایق طولانی و خیلی بعدتر گل دوم و سوم را به ثمر رساندیم و این یک پیروزی مهم و عالی بود.

می دانستیم که بازی امشب بسیار مهم است آن هم در حالی که سه بازی در سه رقابت مختلف را پیش رو داریم، ما کارمان را با یک برد آغاز کردیم. اما هشت بازی دیگر در لیگ برتر باقی مانده و حالا تمرکزمان را می گذاریم روی چمپیونزلیگ."

 

1581985

 

سرمربی سیتی درباره آگوئرو گفت: "همه دوست دارند که نامشان در لیست گلزنان قرار بگیرد و آگوئرو هم به این لیست خوش آمد! گل او خیلی مهم بود و همچنین او برای اولین بار پس از مدت ها 90 دقیقه بازی کرد و خیلی خوب برابر رقیبی بسیار بسیار سرسخت حرکت کرد. بازی خیلی فیزیکی بود و آنها تقریبا یک به یک بودند."

 

گواردیولا همچنین از بازیکنانش بابت اینکه نظم خود را پس یک 45 دقیقه ابتدایی سخت از دست ندادند، تمجید کرد: "فوتبال فقط ضدحمله یا نگه داشتن توپ نیست. این حرکات به تو اجازه می دهند که کاری را که باید رد هر لحظه انجام دهی. به عنوان یک تیم باید بدانی که دقیقا باید چه کار بکنی. در فوتبال کار درست این است که تصمیم درست را بگیری و اجازه بدی بازی فوتبال خودش به ما دیکته کند که چکار باید بکنیم.

این بازی آسانی برای بچه ها نبود اما ما به شکل فوق العاده ای در دفاع محکم بودیم و خیلی خوب دفاع کردیم و در ضربات ایستگاهی گل نخوردیم و همه 11 بازیکن فوق العاده بودند."

دیدگاه‌ها