کد خبر : 1743520 | 24 اسفند 1399 ساعت 09:32 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی برابر وستهام؛

سولسشر: خوش‌شانسم که دو دروازه‌بان خوب دارم

در حالی که نبرد دو دروازه بان یونایتد برای کسب پیراهن شماره یک این تیم ادامه دارد، اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، از داوید دخیا حمایت کرد.

سولسشر: خوش‌شانسم که دو دروازه‌بان خوب دارم

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر با حمایت از دروازه بان باسابقه منچستریونایتد می گوید هر کسی که داوید دخیا را کنار بگذارد و نام او را خط بزند، کاملا اشتباه کرده است. داوید دخیا در ماه های اخیر درون دروازه یونایتد با مشکلاتی مواجه شد و بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود. دخیا و دین هندرسون، دروازه بان جوان یونایتد، در این هفته ها برای کسب پیراهن شماره یک شیاطین سرخ با هم مشغول رقابت هستند.

 

دخیا پس از سفری که هفته گذشته به اسپانیا داشت تا به دنیا آمدن نخستین فرزندش را جشن بگیرد، اکنون به منچستر بازگشته و در خانه قرنطینه شده است. غیبت دخیا راه را برای هندرسون باز کرد تا در چند بازی پیاپی جایگاه خود را درون دروازه یونایتد محکم کند.

هندرسون در هر سه بازی که دخیا غایب بود، درون دروازه منچستریونایتد ایستاد و در سه دیدار برابر کریستال پالاس، منچسترسیتی و میلان تنها یک گل دریافت کرد.

 

1582001

 

سولسشر گفت: "داوید 10 سال است که اینجا است و برای ما فوق العاده بازی کرده است. او یکی پس از دیگری دروازه را نجات می داد و فصل بعد از فصل در بالاترین سطح بازی می کرد.

دین در حال یادگیری است. دین هم دارد بهتر و بهتر می شود و پیشرفت می کند. اینجا چیزی به عنوان شماره یک بی چون چرا  نداریم. باید بتوانی عملکرد خوبی را به نمایش بگذاری.

من کور نیستم. در هفته های گذشته هم رسانه ها را دیده ام که بعضی ها داوید را به کلی خط زدند و کنار گذاشتند. این کاملا غلط است. داوید یک دروازه بان بسیار سطح بالا و درجه یک است.

او اجازه داشت که برای تولد نخستین فرزندش به خانه برود و دین درون دروازه ایستاد و نمایش خیلی خوبی داشت. مطمئنم که دوباره هم خوب بازی می کند.

 

1581998

 

من ترجیح می دهم که سه دروازه بان بسیار خوب داشته باشم تا اینکه هیچ دروازه بان خوبی نداشته باشم! و من اینقدر خوش شان هستم که دو دروازه بان خیلی خوب و سطح بالا در اختیار دارم. این برای من موقعیت خیلی خوبی است و برای این دو نفر هم چالش بزرگی است.

آنها می دانند که باید عملکرد خیلی خوبی داشته باشند. باید خیلی خوب تمرین کنند، با تمام وجود در خدمت تیم باشند و هر کدام از آنها که بازی نمی کند باید از روی نیمکت دیگری را حمایت کند. این انرژی خوبی در تیم ایجاد می کند."

 

دخیا در هفته های گذشته به دلیل عملکرد متزلزل درون دروازه یونایتد بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. دروازه بان اسپانیایی در سال 2011 به منچستریونایتد پیوست و از آن زمان دروازه بان شماره یک این تیم بوده است.

دخیا در کل 434 بار برای منچستریونایتد به میدان رفته است و با این تیم یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در FA Cup، یک قهرمانی در کارابائو کاپ و یک قهرمانی در لیگ اروپا را به دست آورده است.

 

1582000

 

هندرسون از سوی دیگر پس از اینکه فصل قبل که به طور قرضی در شفیلدیونایتد بازی می کرد بسیار درخشان ظاهر شد، در تابستان گذشته به اولدترافورد بازگشت.

او که دروزاه بان تیم ملی انگلیس نیز هست در این فصل 16 بار در تمام رقابت ها برای منچستریونایتد به میدان رفته است.

دیدگاه‌ها