کد خبر : 1743538 | 24 اسفند 1399 ساعت 10:42 | 45.5K بازدید | 4 دیدگاه

حرف‌های بین من و مهدی خصوصی است

کونسیسائو: در نتیجه طارمی امشب گل می‌زند!

دیدار برگشت پورتو برابر یوونتوس در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، با صعود پرتغالی ها شبی ماندگار در تاریخ پورتو شد، اما می توانست تبدیل به کابوسی شخصی برای طارمی شود.

کونسیسائو: در نتیجه طارمی امشب گل می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو در بازی برگشت برابر یوونتوس در تورین مجبور شد یک پانزده دقیقه بسیار سخت را در ابتدای نیمه دوم تحمل کند. این تیم علاوه بر دریافت دو گل، مهدی طارمی، مهاجم با استعداد خود را نیز با یک اخراج غیرضروری از دست داد؛ ستاره ایرانی پورتو پس از توقف بازی با سوت داور به توپ ضربه زد تا با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شود. به این ترتیب پورتو مجبور شد که برای مدتی طولانی بدون طارمی و با ده نفر برابر یووه بازی کند. این مسابقه البته در میان بارش اشک های شادی از صعود به مرحله بعد برای پورتو به پایان رسید.

 

1582029

 

مهدی طارمی در پایان بازی خوشحال از اینکه اشتباهش منجر به حذف پورتو از چمپیونزلیگ نشده، در آغوش سرمربی خود اشک شوق ریخت و صحنه های زیبایی را در استادیوم آلیانز رقم زد.

واکنش تیم سرجیو کونسیسائو فوق العاده بود و توانستند اشتباه طارمی را جبران کنند. لازم به ذکر است که طارمی در دیدار برابر بنفیکا نیز به دلیل برخورد خشونت آمیز با اوتامندی از زمین بازی اخراج شده بود.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، می گوید که پس از صعود برابر یووه در تورین با طارمی به صورت خصوصی صحبت کرده است. کونسیسائو گفته که طارمی قول داده در بازی روز یکشنبه (امروز) پورتو برابر پاکوش ده فریرا گل خواهد زد.

 

کونسیسائو گفت: "به او چه گفتم؟ اینها چیزهای خصوصی است و من راحت نیستم که محتوای صحبت هایمان را فاش کنم. طارمی احساس می کرد که اوقات خوب کمتری داشته و خوب بازی نکرده که همراه شد با یک داور سختگیر (و کارت قرمز)، در نتیجه او گفت که می خواهد در بازی روز یکشنبه برابر پاکوش ده فریرا جبران کند و گل بزند."

 

1582032

 

مهدی طارمی 28 ساله در اولین سال حضور خود پورتو فصل خوبی را سپری می کند. او در 35 بازی 15 گل برای پورتو به ثمر رسانده و در ماه دسامبر به عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال انتخاب شد و در فوریه برای سومین ماه متوالی بهترین مهاجم لیگ نام گرفت. در فصل قبل و در تیم ریو آوه، طارمی به دلیل تعداد بالای کارت زرد در طول فصل یک بازی محروم شد.

 

دیدگاه‌ها