کد خبر : 1743545 | 24 اسفند 1399 ساعت 11:16 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

رویای هفتمین قهرمانی در اروپا؛

قهرمانی در چمپیونزلیگ، نوشداروی کلوپ برای لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، امیدوار است حالا که عملیات دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر با شکست سختی مواجه شده، بتواند فصل سخت قرمزها را با کسب هفتمین عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ به اتمام برساند.

قهرمانی در چمپیونزلیگ، نوشداروی کلوپ برای لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دقیقا می داند برای نجات حرفه اش در یک فصل ناامید کننده به چه چیزی نیاز دارد: هفتمین عنوان قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ!

 

افت شدید قرمزها در این فصل باعث شده تا آنها در حال حاضر در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر باشند و شانس دفاع از عنوان قهرمانی خود در فصل پیش را به کلی از دست بدهند.

اما مرسی سایدی ها همچنان در رقابت های چمپیونزلیگ همچنان حاضر و موفقند، رقابتی که کلوپ به در سال های اخیر در آن به موفقیت رسیده است.

 

1582041

 

یورگن کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از امید او و تیمش به قهرمانی در چمپیونزلیگ می پرسید، گفت: "بله خیلی رویایی می شود، پس چرا که نه؟ اما ما واقعا در موقعیتی نیستیم که راجع به این فکر کنیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم لایپزیش را شکست دهیم و به یک چهارم نهایی و به جمع هشت تیم برتر صعود کنیم.

جیمز میلنر به من گفت که از زمانی که من به این تیم آمده ام این چهارمین یک چهارم نهایی و پنجمین حضور ما در اروپا است. آمار خوبی است. اما ما در موقعیتی نیستیم که بنشینیم و راجع به اینکه چطور ممکن است این رقابت ها را با قهرمانی به پایان برسانیم قصه های خیالی ببافیم.

اینکه چه فکر می کنیم، چه آرزوی داریم و چه رویاهایی می بینیم و همه این جور چیزها کاملا متفاوت هستند اما آماده بودن برای رو در رویی با ولوز تنها فکر و خیال و نگرانی من در حال حاضر است و انرژی مثبتی که برد برابر لایپزیش به ما داده خیلی به ما کمک می کند.

اما ببینید الان در جمع هشت تیم برتر در چمپیونزلیگ هستیم اما این مرحله در طول تاریخ برای ما سخت و دشوار بوده است. هفت تیم دیگر نیز بسیار خوب خواهند بود. هنوز 100 درصد مشخص نیست کدام تیم ها در جمع هشت تیم پایانی هستند اما آنهایی که مشخص شده اند و آنهایی که به نظر می رسد صعود کنند تیم های بسیار خوبی هستند.

 

1582039

 

هیچ بازی آسانی وجود ندارد اما می خواهیم که در آن بازی ها به حریفانمان یک بازی و چالش خوب بدهیم. برنامه ما برابر هر تیمی که حریف‌مان بشود، این است. این دقیقا نقشه ای است که داریم. اما امروز نه. دور بعدی سه یا چهار هفته بعد برگزار خواهد شد و تا آن موقع زمان کافی داریم و تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است استفاده خوبی از این فرصت ببریم."

 

لیورپول فردا در لیگ برتر میهمان ولورهمپتون است.

دیدگاه‌ها