کد خبر : 1743575 | 24 اسفند 1399 ساعت 13:23 | 22.7K بازدید | 1 دیدگاه

منتخب سرخابی 3 - 1 رسانه ورزش

درخشش کاظمیان در روز کم‌فروغ عادل فردوسی‌پور

دو تیم منتخب سرخابی و رسانه ورزش به مناسبت یادبود دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران مقابل هم به میدان رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 11:30 و به میزبانی ورزشگاه شهید درفشی‌فر، تیم پرستاره منتخب سرخابی با هدایت علی پروین و افشین پیروانی با حضور چهره‌هایی چون علی کریمی، خداداد عزیزی، یحیی گل‌محمدی، بهنام ابوالقاسم‌پور، رضا شاهرودی، محمدرضا مهدوی، پرویز برومند، سیروس دین‌محمدی و ... در مقابل رسانه ورزش که چهره سرشناس و ویژه آن عادل فردوسی‌پور بود، دیداری دوستانه و خیرخواهانه به مناسبت چهلمین روز درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار کرد.

در این مسابقه که در دو نیمه 40 دقیقه‌ای پیگیری شد، ابتدا یاران عادل فردوسی‌پور با فرار سرعتی نیما علیپور به گل برتری رسیدند اما در ادامه و پیش از اتمام نیمه اول، کریم باقری توانست از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند؛ مصدومیت سنگربان تیم رسانه ورزش باعث شد تا بازی در نیمه اول از تاب و تاب بیفتد و در نهایت با همان نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

 

 

با شروع نیمه دوم و تغییراتی که در تیم منتخب سرخابی انجام شد و ورود بازیکنان جوان‌تر و تازه نفس مانند جواد کاظمیان باعث شد تا حملات این تیم از همان آغاز نیمه شروع شود؛ هنوز به دقیقه یک نیمه دوم نرسیده بودیم که جواد کاظمیان توانست با تیزهوشی و سرعت بالای خود گل دوم را برای منتخب سرخابی به ثمر برساند و در ادامه دقایقی بعد، بازهم روی فرار کاظمیان فرصت برای گلزنی سرخابی‌ها به دست آمد که این‌بار کاظمیان توپ را برای بزیک کاشت و او دروازه تیم رسانه ورزش را باز کرد.

 

 

در ثانیه‌های بازی یک ضربه ایستگاهی نصیب رسانه ورزش شد که شوت تماشایی عادل فردوسی‌پور با واکنش زیبای نیما نکیسا دفع شد و راهی به دروازه پیدا نکرد تا بازی با برتری سه بر یک منتخب سرخابی به پایان برسد؛ کاپیتان رسانه ورزش امروز نمایش کم‌رنگی در ترکیب تیمش داشت و در طرف مقابل نیز علی کریمی با بازی در عقب زمین و خط دفاعی، موقعیتی برای گلزنی به دست نیاورد.

 

از اتفاقات جالب این مسابقه شوخی‌های خداداد عزیزی در حین برگزاری دیدار بود که بارها اتفاق افتاد و او با چهره‌های مختلف حاضر در زمین به شوخی پرداخت؛ هم‌چنین در حاشیه این مسابقه پیراهنی به امضای تمامی بازیکنان دو تیم رسید تا به نفع یک مرکز خیریه به فروش برسد.

دیدگاه‌ها