کد خبر : 1743586 | 24 اسفند 1399 ساعت 13:45 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی ستاره سابق روسونری از شرایط این تیم

شوچنکو: میلان به روزهای خوبش برگشته است

آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، ضمن ستایش از عملکرد پائولو مالدینی و رینو گتوزو از مهمترین گل خود در دوران بازی اش پرده برداشت.

شوچنکو: میلان به روزهای خوبش برگشته است

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در سری آ میزبان ناپولی است و این اولین بازی رینو گتوزو در سن سیرو برابر میلان به عنوان حریف خواهد بود.

شوچنکو گفت: "فکر می کنم که او قادر خواهد بود تا احساستش را کنترل کند. میلان بخش بزرگی از تاریخ و سابقه او است، همانطور که برای من هم اینطور بود. اما بعد هر کسی به راه خود می رود."

 

1582099

 

گتوزو نیز مانند پائولو مالدینی یکی از هم تیمی های سابق شوچنکو در میلان بود. سرمربی اوکراین راجع به هم تیمی های سابق خود گفت: "پائولو دارد کار بزرگی انجام می دهد، مثل بقیه کسانی که در میلان هستند. این پروژه خوبی است و آنها با هم متحد هستند. من شکی ندارم که آنها به نتیجه خواهند رسید. میلان باید همچنان جاه طلبی خود را حفظ کند.

من از عملکرد میلان برابر منچستریونایتد سورپرایز نشدم، همینطور کاری که آنها در ایتالیا انجام می دهند هم من را متعجب نکرده است.

آنها شانس خوبی دارند که به دور بعد از لیگ اروپا صعود کنند. آنها به نظر خونسرد و آماده می رسند. غیرممکن است که آینده را پیش‌بینی کنیم اما میلان با سربلندی بازی کرد. رسانه های انگلیسی هم آنها را تحسین کردند که اصلا کار آسان و اتفاق ساده ای نیست. در رقابت های اروپایی همه انتظار چنین شخصیت و رفتاری را دارند. خیلی خوب بود که دیدیم میلان دوباره برگشته است."

 

1582101

 

اولدترافورد برای شوچنکو مکانی خاص است چرا که او در فینال چمپیونزلیگ در سال 2003 برابر یوونتوس آخرین ضربه پنالتی را وارد دروازه حریف کرد و میلان را به قهرمانی رساند. شوچنکو افزود: "من هنوز آن گل را مهمترین گل دوران بازی ام محسوب می کنم."

شایعاتی وجود دارد که می گویند ممکن است زلاتان در بازی های ملی در پیش رو به تیم ملی سوئد بازگردد. شوا در این باره اضافه کرد:" اگر او باز گردد برای فوتبال اروپا چیز خوبی است. همیشه برای بازیکنی مثل او جا هست اگر که آماده و با انگیزه باشد."

 

دیدگاه‌ها