کد خبر : 1743598 | 24 اسفند 1399 ساعت 14:20 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

زابالتا:

بارسا آگوئرو را بگیرد تا مسی هم تمدید کند

پابلو زابالتا معتقد است که انتقال سرخیو آگوئرو به بارسا برای تمدید قرارداد مسی حیاتی است.

بارسا آگوئرو را بگیرد تا مسی هم تمدید کند

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده لیونل مسی هنوز نامشخص است و او قرار است در پایان فصل تصمیم بگیرد که قراردادش را تمدید کند یا به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت بدهد. باشگاه های زیادی نیستند که قدرت جذب مسی را داشته باشند و شاید در حال حاضر تنها سیتی و پی اس جی شرایط این کار را دارند.

 

 

1579887

 

 

پس از اتتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا خوشبینی ها در مورد ماندنی شدن مسی بالا رفته است و رئیس جدید وعده داده هر کاری خواهد کرد تا مسی را حفظ کند.

گفته می شود یکی از اقدامات لاپورتا جذب سرخیو آگوئرو است. ستاره آرژانتینی سیتی و دوست صمیمی لیونل مسی در پایان فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید و مشکلی برای جدایی نخواهد داشت.

 

 

1582103

 

 

پابلو زابالتا ستاره آرژانتینی سابق سیتی نیز معتقد است یکی از راه های حفظ مسی انتقال آگوئرو به بارسلوناست.

او در این رابطه گفت:« انتخابات بارسلونا به انجام رسید و باشگاه حالا یک رئیس جدید دارد. واضح است که خوان لاپورتا قصد حفظ مسی را دارد و یکی از راه هایی که می توانند مسی را به تمدید متقاعد کنند، جذب سرخیو آگوئرو است. اگر از من بپرسید، معتقدم این اتفاق محتمل است. دشوار بتوانم تصور کنم مسی از بارسا جدا شود و همه منتظرند او در این باشگاه بازنشسته شود. آنها سرخیو را می گیرند و مسی هم ماندنی می شود.»

 

 

1581371

دیدگاه‌ها