کد خبر : 1743620 | 24 اسفند 1399 ساعت 16:10 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم بمانم

واکنش کومان به شایعه برکناری؛ بازی رسانه هاست

رونالد کومان دوست دارد سرمربی بارسلونا باقی بماند و با تیمی که شکل داده نتیجه بگیرد.

واکنش کومان به شایعه برکناری؛ بازی رسانه هاست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از تساوی در زمین پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان فردا بازی برابر اوئسکا در لالیگا را پیش رو دارد. با توجه به تساوی شب گذشته اتلتیکو در زمین ختافه، پیروزی بارسا می تواند فاصله دو تیم را به 4 امتیاز کاهش دهد.

بارسلونا که در لالیگا روی دور پیروزی قرار دارد،فردا به دنبال کسب سه امتیازی دیگر در نوکمپ است.

 

 

1580909

 

 

توقف برابر پی اس جی:« سطح کیفی ما در زمین تیمی قدرتمند مثل پی اس جی بسیار بالا بود و اگر موفق به جبران شکست دور رفت نشدیم، تنها به خاطر بی دقتی در خط حمله بود. این عدم استفاده از موقعیت های گلزنی در دیگر بازی هایی که در فصل جاری امتیاز از دست داده ایم نیز به خوبی مشهود بوده است. 4 سال پیش بارسا توانست باخت 4-0 از پی اس جی را در نوکمپ 6-1 جبران کند اما ما امسال در زمین پی اس جی حتی موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به بازی 4 سال پیش در نوکمپ خلق کردیم. تیمی مثل بارسلونا باید در خط حمله اثرگذار تر کار کند.»

 

پیغامی برای بازیکنان؟« این حرف امروز من نیست. من از روز اول گفتم که بارسلونا باید در خط حمله از شانس هایش نهایت استفاده را ببرد. نسبت به ابتدای فصل به خصوص از لحاظ بدنی بسیار پیشرفت کرده ایم و تیم با انگیزه تر و شاداب تر دیده می شود. در شروع فصل، زمان کافی نداشتیم ولی الان به مراتب وضعیت بهتری داریم و باید به کار و تلاش بیشتر ادامه داد.»

 

 

1580879

 

 

تغییر شرایط بارسا:« همیشه گفته ام که فصلی طولانی در پیش است. در نیم فصل اول اتلتیکو عالی و غیرطبیعی نتیجه گرفت و ما هم امتیازات بدی را از دست دادیم. پس از شکست در زمین کادیز روند تیم صعودی شد و بازی های زیادی را پیروز شده ایم. معتقدم تا روز پایانی تکلیف قهرمان مشخص نخواهد شد. کار برای ما، اتلتیکو و رئال دشوار است و باید دید هفته به هفته نتایج چگونه رقم خواهند خورد.»

 

آینده بارسا:« این تیم بازیکنانی بسیار باکیفیت در اختیار دارد و آینده ای روشن برایش متصورم. ما خیلی چیزها را نسبت به ابتدای فصل تغییر داده ایم. مسیری را شروع کردیم و هنوز به پایانش نرسیده ایم. 

این روزها همه از جوانان خوش آتیه بارسا حرف می زنند ولی نباید نقش باتجربه هایی مثل لیونل مسی، جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس، آلبا، سرجی روبرتو و ... را نادیده گرفت. در مجموع تیم را بسیار آینده دار می بینم.»

 

 

1581393

 

 

شایعات برکناری و نیز جذب بازیکنان جدید:« این بازی رسانه هاست و من نباید پاسخگوی شان باشم. در هر صورت هر روز باید صفحات روزنامه ها پر شود. من قرارداد دارم و هدفم بهتر کردن شرایط تیم است. دوست دارم به کارم در بارسا ادامه دهم.»

 

خوان لاپورتا رئیس جدید:« هنوز با رئیس جدید صحبت خاصی نداشته ام. او البته هنوز رسما باشگاه را در اختیار نگرفته است ولی قطعا در هفته های آتی باهم صحبت خواهیم کرد. لاپورتا در پاریس کنار ما بود و اندکی هم در مورد مسائل مختلف حرف زدیم. باقی صحبت ها به وقتی دیگر موکول شد.»

 

دیدگاه‌ها