کد خبر : 1743626 | 24 اسفند 1399 ساعت 16:43 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

پس از توقف اتلتیکو برابر ختافه

سیمئونه: مطمئنم رئال و بارسا دیگر نمی بازند

اتلتیکومادرید با وجود یک نیم فصل عالی در این روزها افت کرده و امتیازهای زیادی را از دست داده است. دو امتیاز حساس هم دیشب از دست رفت.

سیمئونه: مطمئنم رئال و بارسا دیگر نمی بازند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید بهتر از رئال مادرید و بارسلونا فصل را در لالیگا شروع کرد ولی در این روزها افت کرده و این موضوع با بررسی عملکرد نیم فصل اول و دوم کاملا آشکار است. 

 

 

1568051

 

 

اتلتیکو در 19 بازی نخست از 57 امتیاز ممکن توانست 50 امتیاز به دست آورد و تنها هفت امتیاز از دست داد (یک شکست و دو تساوی). این آمار فوق‌العاده بود و به نظر می‌رسید در نیم فصل دوم هم شرایط مشابه باشد. با این حال روخی بلانکو افت کرده و بارسا و رئال مادرید از این فرصت بهره بردند.

قرمز و سفیدپوشان در هشت هفته اخیر، یازده امتیاز از دست دادند (یک شکست و چهار تساوی) و در مقابل رقیبان این تیم امتیازهای بیش‌تری به دست آوردند. شب گذشته ختافه جدیدترین تیمی بود که از اتلتیکو امتیاز گرفت.

 

 

1579254

 

 

دیه گو سیمئونه در پایان بازی برابر ختافه که به تساوی بدون گل ختم شد گفت:« از نتایج 4 بازی اخیر تیمم راضی‌ام. ما دو بازی را مساوی کردیم و دو بازی دیگر را بردیم. در خانه ویارئال و مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی دست پیدا کردیم و مقابل رئال مادرید هم در حالی که می‌توانستیم بازی را ببریم مساوی کردیم. در این بازی هم یک نیمه دوم بسیار خوب داشتیم. در نیمه اول شاید آنطور که انتظار داشتیم نبودیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. بازی‌مان مقتدرانه نبود و در نهایت بازی بدون گل تمام شد. لالیگا برای همه تیم‌ها تورنمنتی دشوار است.

معتقدم رئال مادرید و بارسلونا از این هفته تا پایان فصل دیگر حتی یک بازی را هم نخواهند باخت. پس ما هم باید بدانیم که مسیرمان کدام است و بدون استرس و اضطراب، بازی به بازی کارمان را پیش ببریم.»

دیدگاه‌ها