کد خبر : 1743632 | 24 اسفند 1399 ساعت 17:03 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهربان: رحمتی در پدیده خیلی تنهاست

هافبک پدیده امیدوار است با درخشش در ادامه رقابت های لیگ برتر، کنار رفتن از جام حذفی را جبران کنند.

مهربان: رحمتی در پدیده خیلی تنهاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدیده که این روزها درگیر تغییر و‌ تحولات مدیریتی است، در شرایطی مقابل ذوب آهن در جام حذفی شکست خورد که چند ساعت قبل از آغاز بازی، تغییرات میان مالکین قدیم و جدید این باشگاه رخ داد و نام این تیم از شهرخودرو به پدیده تغییر پیدا کرد.


حسین مهربان هافبک پدیده با اشاره به مشکلات موجود در این باشگاه درخصوص شکست مقابل ذوب آهن گفت: ما در این دیدار خوب بازی کردیم، در کل بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی داشتیم. متاسفانه از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم. ذوب آهن تیم خیلی خوبی بود و به این تیم و کادر فنی شان از جمله آقای حسینی احترام می گذارم اما آنها دو موقعیت بیشتر نداشتند و آن دو موقعیت تبدیل به گل شد‌.


وی در ادامه گفت: بقیه بازی در اختیار ما بود و در هر دو نیمه موقعیت های زیادی بدست آوردیم که به گل منجر نشد و از جام حذفی کنار رفتیم.


مهربان در مورد گلی که پدیده در این دیدار به ثمر رساند گفت: ارسال قاسمی نژاد به سر من سابیده شد که در ادامه‌ به سر محمدزاده مدافع ذوب آهن برخورد کرد و وارد دروازه شد اما متأسفانه این گل برای جبران نتیجه کافی نبود و از جام حذفی کنار رفتیم.


او در مورد امین قاسمی نژاد و جداییش از پدیده گفت: آقای قاسمی نژاد بازیکن خوبی است و در مدت زمانی که در پدیده بودم، خیلی چیزها از او یاد گرفتم.


هافبک پدیده درباره بازی بعدی تیمش در لیگ برتر مقابل صنعت نفت گفت: متاسفانه از جام حذفی کنار رفتیم و تمام تمرکزمان را روی لیگ برتر می گذاریم تا با کسب یک نتیجه خوب، دل هوادارانمان را شاد کنیم.


مهربان درخصوص اینکه این روزها فشار بر روی رحمتی زیاد است، گفت: متاسفانه آقای رحمتی تنها هستند و کسی نیست که به او کمک کند. در این چند روز مسئولین زیادی به تیم سر زدند ولی خب تنهایی نمی توان کاری کرد و برای اینکه یک تیمی به موفقیت برسد، باید تمام مسئولین استان و هواداران در کنار تیم باشند تا نتایجی که می خواهیم را کسب کنیم.


او در پایان گفت: واقعا آقای رحمتی خیلی تنها هستند ولی تمام بازیکنان پدیده پشت ایشان هستیم و از او حمایت می کنیم. تلاش می کنیم زحماتشان را در زمین جبران کنیم.

دیدگاه‌ها