کد خبر : 1743646 | 24 اسفند 1399 ساعت 17:46 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

خلعتبری: حاج صفی به خانه خودش بازگشت

مهاجم سپاهان می گوید اینطور نیست که فقط سپاهان و پرسپولیس شانس های قهرمانی باشند و چند تیم در لیگ بیستم مدعی محسوب می شوند.

خلعتبری: حاج صفی به خانه خودش بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان در مورد پیروزی این تیم مقابل مس رفسنجان در رقابت های جام حذفی گفت: می دانستیم که بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم. چند بازیکن نیز از جمله آقایان کیانی و سلیمانی به تیمشان اضافه شده بود. بازیکنان خیلی خوبی داشتند و می دانستیم بازی سختی داریم که همینطور هم شد. هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند ولی خدا را شکر که در پایان بازی ما پیروز میدان بودیم.


وی درباره بازگشت احسان حاج صفی به سپاهان نیز گفت: احسان جزو خانواده بزرگ سپاهان است و سالهای زیادی نیز برای این تیم به میدان رفت و روزهای خیلی خوبی را به همراه سپاهان پشت سر گذاشت. از اینجا به تیم ملی رسید و در واقع حاج صفی به خانه خودش بازگشت. شرایط او خوب است و در نیم فصل دوم می تواند خیلی به ما کمک کند. 


او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما تیم خوب با بازیکنان با کیفیتی در اختیار داشتیم و حالا نیز احسان به جمع ما اضافه شده است، با قدرت شده ایم. امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم. هفته بعد بازی خیلی سختی با تراکتور داریم و امیدوارم این هفته نیز بتوانیم با وجود حاج صفی، مانند هفته های گذشته سه امتیاز دیگر را کسب کنیم.


وی درباره شرایط خط حمله سپاهان و وضعیت خودش در این تیم گفت: شرایط تیم شرایط بدی نیست. آقایان شهباززاده، محبی، استنلی، حسینی، میرزایی و من در خط حمله حضور داریم و همه در حال تلاش هستیم تا تیم سپاهان موفق شود. کسانی هم که بازی می کنند سعی می کنند بهترین بازیشان را به نمایش بگذارند. 


مهاجم سپاهان گفت: خود من نیز هرگاه برای سپاهان به میدان رفته ام، سعی کرده ام با تمام وجودم بازی کنم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. ما تیم خیلی خوبی هستیم و امیدوارم بتوانیم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم هر چند این کار خیلی سختی است و تیم های خیلی خوبی در لیگ برتر حضور دارند ولی خب برای رسیدن به قهرمانی هیچ بازی آسانی وجود ندارد.


خلعتبری همچنین درباره احتمال حضور میرزایی در استقلال گفت: من در جریان این موضوع نیستم و تازه این مسئله را از شما شنیده ام.


مهاجم سپاهان درباره شانس بالای سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی گفت: هنوز برای گفتن این مسائل زود است. ما و پرسپولیس هم امتیاز هستیم و استقلال تنها 4 امتیاز با ما فاصله دارد و پس از آن فولاد و تراکتور هم هستند و برای گفتن اینکه چه تیم هایی شانس قهرمانی دارند، زود است. چند تیم شانس دارند و امیدوارم هر تیمی که لیاقت و شایستگی اش را دارد، به قهرمانی برسد و ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم تا به قهرمانی برسیم.


خلعتبری در پایان درخصوص دیدار با تیم پرمهره تراکتور در هفته بعدی لیگ برتر نیز گفت: بازی خیلی سختی در پیش داریم. تراکتور تیم خیلی خوبی است که بازیکنان قوی در اختیار دارد. کادرفنی این تیم نیز کیفیت بالایی دارند. کار سختی است ولی برای گرفتن سه امتیاز به مصاف آنها می رویم و با تمام وجودمان تلاش می کنیم که اگر می خواهیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم باید این دیدار را برنده شویم.

دیدگاه‌ها