کد خبر : 1743649 | 24 اسفند 1399 ساعت 18:24 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

پپ در اندیشه سرقت از کهکشانی ها

مارسلوی جدید به رئال می رود یا منچسترسیتی؟

پپ گواردیولا از سران سیتی خواسته است تا هر طور شده پدیده 17 ساله اسپورتینگ لیسبون را جذب کنند.

مارسلوی جدید به رئال می رود یا منچسترسیتی؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل جاری اسپورتینگ لیسبون پس از سال ها صدرنشین لیگ پرتغال است و مدعی جدی قهرمانی محسوب می شود. در درخشش این تیم بدون شک نقش نونو مندس چشمگیر بوده است. پدیده ای که سال گذشته در 17 سالگی به تیم اول اضافه شد و امسال هم توانسته بازی های فوق العاده ای را انجام دهد تا جایی که به او لقب مارسلوی جدید را داده اند.

 

 

1582105

 

 

مندس که اخیرا قراردادش را تا 2025 تمدید کرده، از ماه ها قبل مورد توجه رئال قرار دارد ولی اکنون منچسترسیتی را نیز به خود علاقه مند می بیند. طبق ادعای میرر، مندس یکی از گزینه های خرید تابستانی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا محسوب می شود. او هم مدافع چپ است و هم در پست بال چپ قدرت بازی دارد. پس از جدایی آکونیا از اسپورتینگ و انتقال او به سویا، مندس جای او را به عنوان بال چپ گرفته و فراتر از تصور کار کرده است.

اسپورتینگ اعلام کرده است که حاضر به از دست دادن مندس نیست و با حضور احتمالی این تیم در لیگ قهرمانان، بهترین فرصت برای مندس فراهم خواهد شد تا در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا خودش را به اثبات برساند. باید دید رئال و سیتی یک سال دیگر منتظر او خواهند ماند یا برای جذبش در تابستان اقدامی جدی خواهند کرد.

 

 

1582107

 

دیدگاه‌ها