کد خبر : 1743655 | 24 اسفند 1399 ساعت 18:11 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز نامه نگاری آبی‌ها با فیفا

پرداخت طلب بودوروف؛ پنجره استقلال کی باز می‌شود؟

باشگاه استقلال سرانجام مطالبات مدافع بلغارستانی سابق خود را پرداخت کرد.

پرداخت طلب بودوروف؛ پنجره استقلال کی باز می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها قبل فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر شکایت نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی سابق استقلال این باشگاه را محکوم کرده بود. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال نیز به همین خاطر بسته شد. از این رو مدیران باشگاه استقلال تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند با تامین منابع مالی به موقع پنجره شان را باز کنند.


در نهایت امروز با تامین پول مدیران باشگاه استقلال موفق شدند طلب بودوروف را به حساب او واریز کنند. 


در اطلاعیه ای که باشگاه استقلال در این خصوص منتشر کرده، آمده است:‌«با تلاش‌های صورت گرفته، کلیه مطالبات نیکولای بودوروف مدافع بلغاری فصل گذشته استقلال به حساب او واریز شد.بر این اساس، اقدامات بعدی جهت باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در دست انجام است.»


هفته پیش احمد مددی مدیرعامل استقلال وعده کرده بود که اواسط هفته جاری طلب 140 هزار دلاری بودوروف به همراه جرایم و سود پول پرداخت می‌شود. این اتفاق حالا افتاده است.


مسئولان استقلال حالا باید با وکیل بودوروف نامه نگاری کنند تا او دریافت پول را به فیفا اطلاع بدهد و پنجره نقل و انتقالات باز شود. این کار البته ممکن است کمی زمان ببرد. اما مدیران باشگاه در تلاش هستند تا در فاصله 3، 4 روز باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات فیفا پنجره شان را باز کند و نفرات جدید این تیم ازجمله آرمان رمضانی و سعید مهری قراردادهایشان را به ثبت برسانند.


گفتنی است؛ تا زمانی که قرارداد رمضانی و مهری به ثبت نرسد، آنها حق حضور در مسابقات این باشگاه را ندارند و به همین خاطر استقلالی ها در تلاشند در فاصله باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات این کار صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها