کد خبر : 1743681 | 24 اسفند 1399 ساعت 20:46 | 85.3K بازدید | 0 دیدگاه

رابونای تماشایی اریک لاملا؛

حیرت انگیز؛ زیباترین گل سال در دربی لندن! (عکس)

اریک لاملا تنها دقایقی بعد از ورود به میدان به زیبایی دروازه آرسنال را باز کرد.

حیرت انگیز؛ زیباترین گل سال در دربی لندن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در همان دقایق ابتدایی دیدار مقابل آرسنال یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست داد و سون هیونگ مین، ستاره کره ای این تیم دچار مصدومیت شد. ژوزه مورینیو چاره ای جز تعویض سون هیونگ مین نداشت و اریک لاملا، هافبک آرژانتینی اسپرز به جای او وارد میدان شد.

 

اما اریک لاملا دقایقی بعد از ورود به زمین با ضربه رابونا و فوق العاده خود دروازه آرسنال را باز کرد. ارسال زمینی سرخی رگیلون در محوطه به لوکاس مورا رسید و او اریک لاملا را صاحب فرصت کرد. هافبک آرژانتینی با یک رابونای زمین به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول اسپرز شده و شاید زیباترین گل فصل اروپا را به ثمر رساند.

 

ضربه اریک لاملا بقدری زیبا بود که همبازیان او از جمله سرخی رگیلون را متحیر کرد و مدافع اسپرز با ژستی جالب و متعجب در جشن خوشحالی بازیکنان تاتنهام شرکت کرد. احتمال دارد رابونای فوق العاده اریک لاملا در پایان سال در بین نامزدهای دریافت جایزه پوشکاش و زیباترین گل سال جای داشته و حتی این جایزه را از آن خود کند.

 

البته چندی قبل اولویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی موفق شد با یک برگردان تماشایی دروازه اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان را باز کند و در شرایطی که هنوز خیلی از سال جدید میلادی نگذشته، شاهد به ثمر رسیدن گل هایی تماشایی در سطح اول فوتبال اروپا بوده ایم.

 

اریک لاملا پس از روزنتال (1997)، ایورسون (1998) و دوهرتی (2003)، به چهارمین بازیکن تعویضی تاتنهام در لیگ برتر تبدیل شد که در نیمه اول موفق به گلزنی می‌شود. این ستاره آرژانتینی که معمولا جایی در ترکیب ثابت تیم مورینیو ندارد امشب به زیبایی دروازه آرسنال را باز کرد تا یک بار دیگر ارزش های خود را به لثبات برساند.

 

1582213

 

1582209

 

1582210

 

1582211

 

1582212

دیدگاه‌ها