کد خبر : 1743694 | 24 اسفند 1399 ساعت 21:20 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت سرمربی شهرداری ارومیه از شاگردانش

اکبری: باید تیمی بازی کنیم، نه انفرادی!

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بعد از شکست در دیدار دوم فینال لیگ، از شاگردانش انتقاد کرد.

اکبری: باید تیمی بازی کنیم، نه انفرادی!  

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پیمان اکبری در روزی که می توانستند جشن قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال را برپا کنند، مقابل فولاد سیرجان شکست سنگینی را پذیرفتند. 


سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از این شکست گفت: تیم سیرجان از فرصت هایی که داشت بهتر استفاده کرد. در هر ست چند امتیاز بالاتر از حریف بودیم، اما متاسفانه از اتفاق خوبی که برای مان رخ داده بود اصلاً استفاده نکردیم و بازی از دست مان خارج شد. بازی تیم ما به نوعی انفرادی شده بود و من اصلا بازی انفرادی را دوست ندارم. اگر بازیکنان من می خواهند نتیجه را جبران کنند باید در بازی بعد تفکر تیمی داشته باشند. باخت و برد و حتی قهرمانی به اسم همه بوده و باید گفت که امروز انسجام تیمی نداشتیم.


وی درباره استفاده از مسعود غلامی که در بازی گذشته دچار مصدومیت شده بود، افزود: از غلامی تنها در 4-5 امتیاز استفاده کردیم، چون شرایط خوبی نبود و فقط می‌خواستیم که در کنار ما باشد.


پیمان اکبری در پایان گفت: برخی ها فکر کردند که با شادی بعد از پیروزی در بازی اول کار تمام شده است. می توانستیم کمی با حساب تر بازی کنیم و تفکرانه بازی را جلو ببریم اما باید بگویم تازه با تیم فولاد سیرجان برابر شدیم و هیچ اتفاقی نیفتاده است و برای جبران در بازی بعد حضور پیدا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها