کد خبر : 1743696 | 24 اسفند 1399 ساعت 21:29 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ارومیه هزینه کرده و برای قهرمانی بسته شده

تندروان: از شکست در بازی اول درس گرفتیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان به قهرمانی تیمش بعد از فتح دومین بازی فینال لیگ برتر والیبال امیدوار است.

تندروان: از شکست در بازی اول درس گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا تندروان امروز تیمش را با قدرت بیشتری نسبت به دیدار اول فینال به میدان فرستاد و نتیجه اش هم برتری سه بر صفر فولاد سیرجان مقابل شهرداری ارومیه بود.


سرمربی تیم فولاد سیرجان درباره جبران شکست دیدار اول فینال گفت: ما شب سختی را بعد از شکست مقابل شهرداری در بازی نخست گذراندیم و همه هم‌قسم شدیم تا تمام تلاش خود را برای بازی امروز به کار بگیریم. آنالیز حریف، ریکاوری بدنی و به دنبال آن، ریکاوری روحی پس از شکست در تیم انجام شد و ما با آمادگی کامل ذهنی وارد بازی شدیم.


وی ادامه داد: ما مربیان و بازیکنان باید از مسابقات درس بگیریم. درس بازی قبلی ما که در ست پنجم با نتیجه 6 بر یک پیش بودیم و در نهایت بازنده شدیم این بود که امروز در ست سوم اشتباه بازی قبل را مرتکب نشدیم. یاد گرفتیم که حتی زمانی که از حریف پیش هستیم هم نباید بازی را رها کنیم.


تندروان همچنین درباره تیم حریف عنوان کرد: تیم شهرداری ارومیه بسیار قدرتمند بوده و تیمی است که برای قهرمانی بسته شده است. هزینه ای که در این تیم انجام شده نشان از عزم این تیم برای قهرمانی دارد و خیلی خوشحالیم که موفق شدیم در این بازی به پیروزی برسیم.. همانطور که ما یلی را در بازی کنترل کردیم طبیعتا تیم مقابل ستاره تیم ما یعنی کاظمی را کنترل کرد. باید بگویم که این کنترل بازیکن از دو تیم وجود داشت و ما توانستیم از بازیکن جایگزین استفاده کنیم. تمام این کارها در بازی‌های گذشته انجام شده بود اما با خود باوری بیشتری در این بازی قدم گذاشتیم و بر روی بحث روحی و روانی کار کردیم.


تندروان در خصوص بازی سوم فینال گفت: ریکاوری شکست را به خوبی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم ریکاوری پیروزی را هم به خوبی انجام دهیم تا برای بازی روز سه شنبه آماده شویم.

دیدگاه‌ها