کد خبر : 1743706 | 24 اسفند 1399 ساعت 22:41 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: برای رسیدن به اروپا تلاش می کنیم

میکل آرتتا از عملکرد تیمش در دربی لندن مقابل تاتنهام رضایت دارد.

آرتتا: برای رسیدن به اروپا تلاش می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز بازی باخته برابر تاتنهام را تبدیل به پیروزی کرده و به سه امتیاز مهم دربی لندن دست یافت. پیر آمریک اوبامیانگ، گلزن و کاپیتان توپچی ها امروز به شکل غیرمنتظره ای غایب بود و میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال علاقه ای به افشای جزئیات در مورد این تصمیم ندارد.

 

میکل آرتتا گفت: "ما بازی را با انرژی بالا شروع کردیم. در ادامه اریک لاملا یک گل فوق العاده به ثمر رساند و پس از آن ما مجبور به واکنش شدیم. از نظر ذهنی کار آسانی نبود، اما من نوع واکنش تیم را دوست دارم.

 

1581285

 

من فکر می کنم تا زمانی که این هدف از نظر ریاضی امکان پذیر باشد، ما بی تردید برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.من فکر می کنم اسمیت راو عملکرد درخشانی داشت. شخصیت، هوش و انرژی این بازیکن شرایط متفاوتی را برای ما رقم می زند.

 

صحنه پنالتی آرسنال؟ در ابتدا تصور کردم برخوردی صورت گرفته است. حاضران روی نیمکت آرسنال معتقدند بودند این صحنه پنالتی است، اما من ماجرا را درست ندیدم.

 

نیمکت نشینی پیر آمریک اوبامیانگ؟ ما مسیری مشترک پیش رو داریم که باید به یکدیگر احترام بگذاریم و همین. اوبامیانگ یک بازیکن فوق العاده و کاپیتان ماست، اما این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. من هرگز اتفاقاتی را که در رختکن رخ داده را به شما نخواهم گفت، من می توانم دلیل این تصمیم را برای شما بگویم، اما واقعیت را نه. ما امروز مسئله را تمام کردیم و حالا به کارمان ادامه خواهیم داد. اوبامیانگ همچنان بازیکن مهم برای آرسنال محسوب می شود و حرف دیگری در این رابطه ندارم. من تصمیمی گرفتم که به نظر خودم درست و به سود تیم بود."

دیدگاه‌ها