کد خبر : 1743707 | 24 اسفند 1399 ساعت 22:49 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: داوران مصاحبه نمی کنند؟ حیف!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از عملکرد داور در بازی با آرسنال راضی نیست.

مورینیو: داوران مصاحبه نمی کنند؟ حیف!

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه دوم دربی لندن هم اریک لاملا از زمین اخراج شد و هم یک پنالتی به سود آرسنال اعلام شد تا همه چیز علیه تاتنهام پیش رفته و این تیم مغلوب شود. ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه اسپرز در پایان بازی به طعنه ابراز تاسف کرد که داوران مصاحبه نکرده و در واقع در مورد عملکرد خود توضیح نمی دهند.

 

ژوزه مورینیو، گفت: "آیا بعد از بازی داوران مصاحبه نمی کنند؟ چه حیف. من فکر می کنم که ما در نیمه اول واقعا بد بازی کردیم و نتیجه 1-1 انعکاس منصفانه اتفاقات نیمه اول نبود. ما انرژی و توان کافی نداشته، به اندازه کافی پرس نکردیم و نتوانستیم فوتبالی هجومی ارائه دادیم. در نیمه اول واقعا ضعیف بازی کردیم.

 

1582264

 

در نیمه دوم از فضای لازم برای حمله کردن برخوردار بودیم و این کار را نیز انجام دادیم. اما در ادامه اینجا یک سوال پیش می آید که البته یافتن جواب این سوال غیرممکن است، زیرا با مایکل الیور و پل تیرنی صحبت نمی کنند.

 

اگر بازیکن بزرگی باشید برای تاتنهام بازی می کنید. من نمی خواهم از بازیکن A یا B نام ببرم، زیرا ما به صورت فردی به داستان نمی پردازیم، اما همه امروز ضعیف بودیم. گرت بیل و تانگی اندومبله در این بازی باید با انرژی بیشتری بازی می کردند و ما به آنها احتیاج داشتیم. ما باید بیشتر پرس کرده و با شدت بیشتری در میدان حاضر شویم. دله آلی تمایل فراوانی به حضور در ترکیب داشت و در آخرین مسابقه نیز 90 دقیقه کامل بازی نکرده بود. او تازه سرحال و درک خوبی در میدان با هری کین از خود نشان داد.

 

مصدومیت سون هیونگ مین؟ این فوتبال است و من نمی دانم سون چه مدت از میادین دور خواهد بود. من در آخرین مسابقه 30 دقیقه به او استراحت دادم، اما به هر حال سون 60 دقیقه بازی کرد."

دیدگاه‌ها