کد خبر : 1743719 | 25 اسفند 1399 ساعت 00:42 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل به خودی برای سه امتیاز ارزشمند؛

منچستریونایتد 1-0 وستهام؛ بازگشت به پله دوم

منچستریونایتد با کسب پیروزی خانگی 1-0 مقابل وستهام، به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

منچستریونایتد 1-0 وستهام؛ بازگشت به پله دوم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که هفته گذشته دربی منچستر را در خانه سیتیزن ها به نفع خود خاتمه داده بودند، موفق شدند وستهام را نیز شکست دهند. در این بازی کرگ داوسن، مدافع باتجربه وستهام، روی کرنر ارسالی برونو فرناندز دروازه تیم خودی را گشود تا شاگردان اوله گونار سولشر همچنان به قهرمانی کور سوی امید داشته باشند.

در این بازی جسی لینگارد هافبک سابق منچستریونایتد باتوجه به بند قراردادش در ترکیب وستهام حضور نداشت. همچنین غیبت داوید ده خیا همچنین مهم ترین نکته ترکیب منچستریونایتد که پس از انجام امور شخصی در اسپانیا نیز همچنان دور از دروازه تیمش قرار دارد.

در 20 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم موقعیت خاصی نداشتند تا این که ارسال کرنر و پاس گرینوود، راشفورد را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه سر عجیب این بازیکن، سبب شد تا بازی همچنان صفر صفر باقی بماند. در ادامه دوباره گرینوود موقعیت سازی کرد اما این بار فابیانسکی بود که مانع از ضربه دنیل جیمز شد.

در دقیقه 36 شوت تماشایی گرینوود مهاجم جوان منچستریونایتد با واکنش فابیانسکی همراه شد و پس از سیو او توپ به تیرک دروازه خورد و به کرنر رفت. پس از او نوبت به راشفورد رسید که با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کند اما دوباره دروازه بان شناخته شده وستهام این توپ را گرفت و مانع از گلزنی شد.

نیمه نخست با همان نتیجه به پایان رسید و سرانجام قفل دروازه فابیانسکی نه به دست مهاجمان یونایتد بلکه با ضربه سر مدافع مرکزی این تیم شکسته شد. در دقیقه 53 ارسال توپ توسط برونو فرناندز با ضربه سر اشتباه داوسن راهی دروازه خودی شد و فابیانسکی هم نتوانست این توپ را بگیرد تا منچستریونایتد از حریف پیش بیفتد.

 

1582273

 

 

پس از این گل، وستهام که همه چیز را نقش بر آب می‌دید، چند بار به دروازه یونایتد نزدیک شد اما عملکرد مکوایر که این بار در خط دفاعی مطمئن نشان می‌داد، سبب شد تا کلین شیت هندرسون برقرر بماند.

 برونو فرناندز نیز ضربه ای تماشایی دروازه را تهدید کرد اما فابیانسکی شوت او را به کرنر فرستاد. فرناندز که با چابکی تلاش زیادی برای گلزنی انجام می‌داد، یک بار هم تا آستانه قرارگیری در موقعیت تک به تک پیش رفت اما خروج دروازه بان سابق آرسنال، باعث شد تا او ناکام بماند.

منچستری ها یک بار در دقیقه 80 با شوت گرینوود خطرساز ظاهر شدند اما این توپ هم به تیرک دروازه خورد. حملات وستهام در آخرین دقایق بازی ثمری نداشت تا شاگردان سولشر با یک پیروزی شیرین زمین را ترک کنند.

حالا آن ها با کسب 57 امتیاز از 29 بازی به رتبه دوم برمی‌گردند و با یک بازی کمتر نسبت به سیتی 71 امتیازی، شانس خود برای قهرمانی را زنده نگه می‌دارند؛ هرچند که با پیروزی های متوالی تیم گواردیولا این شانس کمتر و کمتر می‌شود.

دیدگاه‌ها