کد خبر : 1743721 | 25 اسفند 1399 ساعت 01:11 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 0-1 ناپولی: تقدیم به اینتر

میلان در دیداری خانگی مقابل ناپولی با نتیجه 1-0 شکست خورد.

میلان 0-1 ناپولی: تقدیم به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار، فاصله با اینتر صدرنشین را به 6 امتیاز کاهش بدهند اما در سن سیرو مقابل مردان جنارو گتوزو با یک گل شکست خوردند تا اکنون نرآتزوری با 9 امتیاز برتری در صدر جدول جای بگیرد و یک قدم دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ نزدیک تر شود.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 4 این میلانی ها بودند که صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند. روی پاس در عمق خوب تئو هرناندز بود که لیائو با اوسپینا تک به تک شد اما واکنش خوب دروازه کلمبیایی، دروازه ناپولی را نجات داد.

در ادامه این بازیکنان میهمان بودند که  تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 16، روی ارسال دی لورنزو، این زلینسکی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را دوناروما با واکنشی دیدنی دفع کرد.

چهار دقیقه بعد، روی ارسال چالهان اوغلو، بار دیگر لیائو صاحب موقعیت شد ولی این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه ناپولی پیدا نکرد.

بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 29، روی پاس اینسینیه، این زلینسکی بود که می توانست دروازه میلان را باز کند ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را ناپولی بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. زلینسکی که در میانه زمین صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عمق، پولیتانو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کرد.

 

1582280

 

بعد از این گل این تیم میزبان بود که ابتکار عمل را در دست گرفت اما چیزی نمانده بود که در دقیقه 58، تیم ناپولی به گل برسد اما ضربه والی روئیز روی پاس مرتنس را دوناروما با واکنشی دیدنی دفع کرد.

در دقیقه 60 استفانو پیولی دست به سه تعویض همزمان زد و براهیم دیاز، آنته ربیچ و سائلماکرز را به زمین فرستاد و چیزی نمانده بود که ربیچ در دقیقه 65، پایه گذار گل تساوی روسونری شود اما لیائو که روی پاس او صاحب موقعیت شده بود، نتوانست اوسپینا را مغلوب کند.

5 دقیقه بعد، روی ارسال تونالی، ربیچ با ضربه سر توپ را برای لیائو آماده کرد اما باز هم دخالت اوسپینا این موقعیت را از میلان گرفت.

حملات میلانی ها ادامه داشت اما هیچ یک از آنها نتوانست قفل دروازه ناپولی را باز کند. در دقیقه 2+90، ربیچ بعد از اینکه روی هیسای مرتکب خطا شد، واکنش نامناسبی به تصمیم داور داشت و او هم مهاجم میلان را با کارت قرمز جریمه کرد.

در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید و میلانی ها در این دیدار خانگی حساس، سه امتیاز را واگذار کردند.

دیدگاه‌ها