کد خبر : 1743736 | 25 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برد برابر وستهام؛

سولسشر: دوست داریم کار را برای خودمان سخت کنیم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید که پس از برد برابر وستهام، تیمش اعتماد به نفس پیدا خواهد کرد.

سولسشر: دوست داریم کار را برای خودمان سخت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با تشکر از گل به خودی کرگ داوسون روی ضربه سر اسکات مک تامینی برنده سه امتیاز بازی برابر وستهام در اولدترافورد شد. پس از این پیروزی با اختلاف تنها یک گل، سولسشر در کنفرانس پس از بازی به شوخی گفت که منچستریونایتد دوست دارد کار را برای خودش سخت کند.

شیاطین سرخ با این پیروزی بالاتر از دیگر رقبایی که برای رسیدن به چهار رده بالای جدول در جدال هستند، پس از منچسترسیتی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

با توجه به دو بازی مهمی که منچستریونایتد در روزهای آتی پیش رو دارد؛ بازی برگشت برابر میلان در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا و دیدار با لسترسیتی در یک چهارم نهایی FA Cup، سولسشر می گوید که امیدوار بود با اختلاف بیشتری وستهام را شکست دهد اما به هر حال از پیروزی و کسب سه امتیاز بازی راضی است.

 

1582297

 

سولسشر گفت: "همانطور که انتظار می رفت آنها همیشه اوضاع را برای شما سخت خواهند کرد. می توانستیم در پایان بازی کمی راحت تر باشیم چرا که چندین شانس خوب برای تمام کردن کار بازی داشتیم. ما هم دوست داریم اوضاع را برای خودمان سخت کنیم!

نباید به آنها فرصتی برای بازگشت به بازی و جبران می دادیم. در 15 دقیقه اول هر بار که حمله کردیم توپ را لو دادیم. در چنین بازی هایی نباید احمقانه و بی محابا رو به روی تیمی مثل وستهام که می دانید روی ضد حمله ها خطرناک هستند، باز شوید. در نتیجه ما هم منظم و خونسرد باقی ماندیم.

ما شانس های خیلی خوبی خلق کردیم اما پاس های آخر یا ضربات اخر به اندازه کافی خوب نبودند. می توانستیم به راحتی دو یا سه گل دیگر زده باشیم. اما ممکن بود دروازه خود را نیز باز شده ببینیم چرا که آنها تهدیدی جدی هستند.

 

1582295

 

می دانیم که وستهام در تلاش است تا به تاپ فور برسد، پس این نتیجه ای خیلی خوب بود و ما دوباره هم کلین شیت کردیم. تجربه و اعتماد به نفس هم کم کم می آید. هفته بزرگی در لیگ اروپا و FA Cup پیش رو داریم... منتظر این بازی ها هستیم. امیدواریم که چند بازیکن از مصدومیت رها شوند و عملکرد خوبی ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها