کد خبر : 1743782 | 25 اسفند 1399 ساعت 12:12 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

کمتر اون توپ کوفتی رو لو بده!

درگیری لفظی دوباره کاپیتان یونایتد با بازیکن خودی

تنها چند هفته پس از جدال لفظی مگوایر و مارکوس راشفورد، حالا بار دیگر کاپیتان منچستر یونایتد خطاب به یکی دیگر از بازیکنان این تیم جملات آتشینی را بر زبان آورد.

درگیری لفظی دوباره کاپیتان یونایتد با بازیکن خودی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر وستهام که به پیروزی 1-0 شیاطین سرخ انجامید، صدای هری مگوایر، کاپیتان یونایتد، شنیده شد که با عصبانیت و با کلماتی توهین آمیز بر سر آرون ون بیساکا فریاد می زد و او را بابت پاس های اشتباه و لو دادن توپ شماتت می کرد.

شاگردان سولسشر در اکثر دقایق بازی برابر وستهام تحت فشار بودند و برای کنترل بازی مشکل داشتند اما در نهایت توانستند در دقیقه 53 با گل به خودی مدافع میانی وستهام، به تک گل پیروزی بخش خود دست پیدا کنند.

در نیمه اول بازی منچستریونایتد شانس های خیلی کمی را برابر دفاع فشرده و عقب کشیده وستهام ایجاد کرد و  صدای کاپیتان شیاطین سرخ شنیده شد که بر سر ون بیساکا، دفاع راست این تیم، پس از اینکه مالکیت توپ را از دست داد، فریاد می زد.

مگوایر با فریاد بر سر ون بیساکا به او گفت: "حواست رو جمع کن و کمتر اون توپ کوفتی رو لو بده"!

 

1582372

 

این اولین باری نیست که انتقاد مگوایر از هم تیمی هایش روی زمین چمن شنیده می شود. کاپیتان 28 ساله یونایتد در بازی برابر کریستال پالاس در روزهای گذشته با مارکوس راشفورد، مهاجم این تیم، نیز درگیری لفظی پیدا کرده بود.

مگوایر در بازی برابر کریستال پالاس پس از اینکه راشفورد در تله آفساید حریف گیر افتاد بر سر او فریاد زد و در جواب راشفورد که از او پرسید از جان من چه می خواهی؟ پاسخ داد: "از آن تله آفساید کوفتی بیا بیرون." راشفورد نیز در مقابل از خجالت کاپیتان عصبانی یونایتد در آمد و ضمن فحاشی به مگوایر گفت که دهن گشادت را ببند.

 

1582373

 

در بازی برابر وستهام هم سولسشر تایید کرده است که اوضاع در رختکن منچستریونایتد در بین دو نیمه بسیار به هم ریخته و پر تنش بود و بازیکنان از اینکه نتوانسته بودند مالکیت توپ را حفظ کنند و به گل برسند بسیار مستاصل و ناراحت بودند.

 

سولسشر پس از مسابقه گفت: "در 15 دقیقه اول ما مدام توپ را لو می دادیم. باید خونسردی خود را حفظ می کردیم و کارمان را با تمرکز انجام می دادیم. بعد شانس گلزنی به دست می آوری و از آن استفاده می کنی. ما این کار را نکردیم اما یک ضربه کرنر به دست آوردیم و روی آن ضربه به گل رسیدیم."

 

در دقیقه 53 ارسال توپ توسط برونو فرناندز پس از ضربه سر اسکات مک تامینی با ضربه سر اشتباه کرگ داوسن راهی دروازه خودی شد و دروازه بان وستهام  نیز نتوانست این توپ را بگیرد تا منچستریونایتد از حریف پیش بیفتد.

 

این پیروزی منچستر یونایتد را بار دیگر به رده دوم جدول و 14 امتیازی منچسترسیتی صدرنشین رساند.

دیدگاه‌ها