کد خبر : 1743812 | 25 اسفند 1399 ساعت 14:55 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

دوشنبه های رویایی مسی؛ از گلباران رئال تا رکوردشکنی

لیونل مسی امشب در پنجمین بازی دوشنبه شب خود می تواند به رکورد ژاوی به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی رسمی را برای بارسا انجام داده برسد. او از دوشنبه ها خاطرات خوب دیگری هم دارد.

دوشنبه های رویایی مسی؛ از گلباران رئال تا رکوردشکنی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از هفته 27 لالیگا امشب در نوکمپ میزبان اوئسکا تیم ته جدولی است. بارسا با کسب یک پیروزی می تواند خود را به 4 امتیازی اتلتیکوی صدرنشین برساند و از رئال پیشی بگیرد. مسی امشب در تعداد بازی های رسمی برای بارسا با رکورد تاریخی ژاوی برابری خواهد کرد.

در بازی امشب بدون شک چشم امید بارسا به لیونل مسی خواهد بود اما عملکرد مسی در بازی های روز دوشنبه چگونه بوده است؟

 

 

1574234

 

 

 دوشنبه روزی نیست که مسی در آن کمترین گل را به ثمر رسانده باشد. او هشت بار در روزهای جمعه برای بارسا به میدان رفته و تنها دو گل زده اما دوشنبه ها در مجموع 4 بار برای بارسا در میدان بوده(90 دقیقه کامل) و حاصل کار 3 برد و یک تساوی بوده و 4 گل نیز به ثمر رسانده است. بازی امشب، پنجمین باری است که مسی در روز دوشنبه برای بارسا بازی خواهد کرد.

 

اولین بار سال 2006 بود که چند روز پس از شکست بارسا در سوپرکاپ اروپا برابر سویا، لیونل مسی در بازی شماره 38 خود برای بارسا دوشنبه شب به مصاف سلتا در بالائیدوس رفت و در برتری 2-3 آبی اناری ها توانست یک گل بزند(دهمین گل رسمی برای بارسا).

 

بازی بعد همان ال کلاسیکوی مشهور نوامبر 2010 است که بارسای پپ توانست رئال مورینیو را 5-0 شکست دهد. بازی به دلیل انتخابات محلی کاتالونیا به دوشنبه موکول شد. مسی گلزنی نکرد ولی بارسا یک برد تاریخی کسب کرد.

 

 

1566212

 

 

بازی سوم دو روز پس از پیروزی بارسا بر پورتو در سوپرکاپ اروپای سال 2011 برگزار شد. بارسا در یک دوشنبه شب خاطره انگیز، 5-0 ویارئال را برد و لیونل مسی توانست در این بازی توانست دبل کند.

 

بازی چهارم تابستان 2015 برابر بیلبائو بود. دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا در نوکمپ که در نهایت 1-1 مساوی شد و مسی تک گل بارسا را به ثمر رساند. بارسا بازی رفت را در سن مامس با 4 گل باخته بود.

لیونل مسی امشب در پنجمین بازی دوشنبه شب خود چه خواهد کرد؟

 

 

دیدگاه‌ها