کد خبر : 1743813 | 25 اسفند 1399 ساعت 15:07 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از خیبر خرم آباد

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان از شکایت این باشگاه از خیبر خرم‌آباد، به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز خبر داد.

شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از خیبر خرم آباد

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، غلامرضا زمانپور، درباره اقدام باشگاه نفت مسجدسلیمان برای شکایت از باشگاه خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: مطابق اسناد منتشر شده در فضای مجازی توسط رامین آقالو، فسخ قرارداد چند بازیکن خیبر جعل شده و اگر فسخ غیرمجاز باشد، جذب بازیکن جدید هم غیرمجاز است. پس آنها نمی‌توانستند بازیکن جدید بگیرند و بازیکنان جدید خیبر هم غیرقانونی به شمار می‌روند.

 

وی در ادامه بیان کرد: ما تقاضای کارشناسی دادیم تا کارشناس، نظر خود را در این باره اعلام کند. ما امروز (دوشنبه) شکایت خود را در فدراسیون فوتبال ثبت کردیم و این شکایت انجام شد. جعل اسناد اقدامی نکوهیده است و فیفا، سنگین‌ترین مجازات‌ها را برای باشگاه‌هایی که اقدام به جعل اسناد می‌کنند، در نظر می‌گیرد.

 

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به قوانین فیفا در این باره به تسنیم گفت: در ماده 21 فصل سوم آیین‌نامه انضباطی فیفا عنوان شده که هر کسی در فعالیت‌های مربوط به فوتبال، سندی را جعل یا از یک مدرک جعل شده استفاده کند، با جریمه مالی مواجه و با محرومیت حداقل شش بازی یا زمانی که کمتر از 12 ماه نیست، جریمه خواهد شد.

 

« در صورت جدی‌تر بودن تخلف، فیفا مجازات سنگین‌تری اعمال خواهد کرد.»، زمان‌پور ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در ماده 66 آیین‌نامه انضباطی فیفا هم آمده اگر تخلف جدی‌تر باشد، فدراسیون فوتبال می‌تواند از کمیته انضباطی درخواست کند تا مجازات‌ها را به‌صورت جهانی اعمال کند.

 

دیدگاه‌ها